Iran Varzeshi

ساری: فقط بازيكنان باانگيزه میخواهم

پیشفصل ما تا اینجا دیوانهوار بوده

-

مائوريتزيو ســاری مربی چلســی اعتــراف كرد برنامه شــلوغ پيشفصل تيمــش به بازيكنــان اجازه نــداده با تاكتيكهای او منطبق شوند.

ساری و همكارانش تنها چند روز بعد از آنكــه جانشــين آنتونيو كونته اخراجــی شــدند، مجبور به ســفر به اســتراليا شــدند و زمان زيادی وجود نداشــت برای اينكه فوتبــال هجومی كه نشــان انحصاری ســاری محسوب میشود، در تيم جا بيفتد.

در حالی كه برای امشب يك بازی دوستانه ديگر با ليون برنامهريزی شده، اين مربــی ايتاليايی نگران اســت كه تيمش برای بازی شــنبه با هادرزفيلد در افتتاحيــه ليگ برتر آمادگی الزم را به دســت نياورده باشد: «در نيمه دوم تفاوت زيادی ميان ما و ســيتی بود از نظــر فيزيكی بنابراين مــا بايد خيلی كار كنيــم. مــا كنترل مســابقه را در اختيار نداشتيم، پيشفصل ما تا اينجا ديوانهوار بوده.»

ســاری هنوز شش بازيكن تيمش كــه در جام جهانی حاضــر بودهاند را نديــده از جملــه ســتارههای ناراضی بلژيــك، ادن آزار و تيبو كورتوآ كه هر دو شــايعه رفتنشــان به رئال مادريد مطرح شده اســت: «ما راهی سخت و طوالنی در پيش داريم، آسان نيست. ما يك بازی دوستانه ديگر داريم، ترجيح میدهم در زميــن بمانم و با بازيكنان تمرين كنيم.»

دروازهبان 26 ساله يك فصل ديگر با چلسی قرارداد دارد و به دليل حضور خانوادهاش در مادريد مايل اســت به رئال بــرود. مدير برنامههــا­ی او گفته احتمــاال از اســتمفورد­بريج میرود و مقصدش هم رئال مادريد است.

چلســی میخواهد با وجود شايعه پيشــنهاد 35 ميليون پوندی قهرمان اروپا او را نگه دارد اما ســاری میگويد بازيكنی را نگه نمــیدارد كه به دنبال رفتن اســت: «اگر بگويــد میخواهد برود با باشــگاه حرف میزنم. من تنها بازيكنانی را میخواهم كه در باالترين سطح انگيزه باشند اما برای پاسخ گفتن به مديــر برنامههــا­ی او حرفی ندارم، میخواهم از خودش بشنوم. من دو روز قبل با هر دو نفرشان صحبت كردهام و میدانم چه میخواهم بگويند.»

وقتی از او ســوال شــد خبرهای خوبی در راه است، گفت: «فكر میكنم بيشتر خوب باشد.»

با وجود باخت، ساری به تعريف از راس باركلی 24 ساله پرداخت: «بازی او را دوست دارم، فنی است. بايد كمی از نظر دفاعی پيشــرفت كند. در حال حاضر برای ژورژينيو، سسك فابرگاس و راس بازی در كنار هم ســخت است امــا راس میتواند خيلی برای ما مفيد واقع شود.»

باركلی 24 ساله ژانويه از اورتون به چلســی آمده اما با مصدوميت و ضعف فــرم تنها دو بــازی در ليگ برتر برای چلسی انجام داده است.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran