Iran Varzeshi

مورینیو: اگر بازیکن نخریم روزهای سختی پیش رو داریم

-

ژوزه مورینیــو، مربی منچســتریو­نایتد خوشــحال بود که تیم جوانــش مقابل بایرن مونیخ عملکــرد خوبی به نمایش گذاشــت. البته یونایتــد این بازی را یک بر صفر باخت. مورینیو همچنین گفت که خوشــحال است پیشفصل به پایان رسید و او اکنون میتواند توجهش را معطوف لیگ برتر کند.

مورینیــو بــاز هــم چندیــن بازیکن کلیدیاش را در اختیار نداشــت، چرا که آنها در تعطیــات پــس از جام جهانی هســتند. بازیکنانی نظیــر پل پوگبا، روملــو لوکاکو و جسی لینگارد در این بازی غایب بودند.

درخشش بازیکنان جوان مربی یونایتد در نیمه دوم بازی با بایرن، بازیکنان آکادمی مانند جیمز گارنر، اکســل توانزبه، تاهیــث چونگ و دمتری میچل را به میدان فرستاد تا در برابر بازیکنان باتجربهای مانند روبرت لواندوفســ­کی و آرین روبن قرار بگیرند.

مورینیــو پس از بازی گفــت: «باالخره تمام شــد! ســرانجام، این پیشفصل دشوار به پایان رســید. بازیکنان باز هم درخشــان ظاهر شــدند. آنها بهتر از این نمیتوانســ­تند بازی کنند. این تجربهای رویایی برای پسران بود. لحظاتی بود که بــه زمین نگاه میکردم و میدیدم که اکســل در پست مدافع میانی چپ بازی میکند، دمتری در بال چپ است، گارنر در سمت چپ خط میانی است و چونگ هم هست. در همین زمان لواندوفسکی مقابل اکســل بازی میکرد، روبن برابر میچل، لئون گورتــزکا مقابل گارنر و نیکاس ســوله برابر چونگ. فوقالعــاد­ه بود. واقعــا فوقالعاده. ما مقابــل بهترین تیم بایرن بــازی میکردیم و آنها کل تیمشــان را در اختیار داشتند به جز کورنتان تولیسو.»

پیراهن شماره 10 راشفورد مارکوس راشــفورد در این بازی پیراهن شــماره 10 را به تن داشــت و باشگاه یونایتد هم بعــد از بازی اعــام کرد کــه او در این فصل این پیراهــن را در اختیار دارد. پیشتر زالتــان ابراهیمووی­ــچ پیراهن شــماره 10 را میپوشید. مورینیو گفت: «بله، او این پیراهن را میخواســت. او همیشــه ایــن پیراهن را میخواست. البته که او به خواسته رونی بزرگ و سپس زالتان احترام گذاشت که این پیراهن را میخواستند. او در سایه بود و منتظر فرصت بود. حاال این پیراهن متعلق به کسی نبود و او آن را برداشت. این برای این پسر رویایی است. بگذارید این پیراهن را به او بدهیم.»

آغاز لیگ برتر مورینیو و منچســتریو­نایتد حاال به فکر بازی هفته اول لیگ برتر مقابل لســتر در روز جمعه هســتند. مربی پرتغالــی یونایتد گفته انتظار ندارد کــه همه بازیکنان تیم اصلیاش آماده باشــند: «مــا باید هفتــه را به نحوی برنامهریــ­زی کنیم که برای جمعه ســرحال باشــیم، چون جمعه لیگ برتر آغاز میشود. ما برای هر ســه امتیــاز میجنگیم، بهویژه با بازیکنانــ­ی که داریم. حاال فرصت گریه کردن نیست. بازیکنان جمعه اینجا نیستند و ما باید بهتریــن تیم ممکن را آماده کنیم که ذهنیت خوبی هم داشته باشند.» روزهای سخت او همچنیــن گفت که اگــر یونایتد در روزهــای باقیمانــد­ه بازیکنی نخــرد، فصل دشواری پیش روی منچســتریو­نایتد خواهد بود. گفته میشــود یونایتد بــه دنبال جذب ژروم بواتنــگ از بایرن اســت. مربی یونایتد میگوید: «باشگاههای دیگری که با ما رقابت میکنند واقعا قوی هستند و تیمهایی رویایی دارند، مانند چلسی، اســپرز، سیتی، یا اینکه مانند لیورپول دست به ســرمایهگذ­اریهای گســترده زدهاند و همه بازیکنان را خریدهاند. اگر مــا تیممان را بهتر نکنیم فصل ســختی پیش روی ماست. مدیر باشــگاه میداند که من مدتهاســت چه چیزی از او میخواهم. میدانم که او تمام تاشش را برای من انجام میدهد و هنــوز چند روز فرصت داریم، پس باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.»

پنجره نقل و انتقاالت پنجشــنبه بسته میشود و مورینیو یک مدافع میانی و یک بال راست میخواهد. او البته پذیرفته که احتماال یونایتد تنها یک بازیکن بخرد. مذاکرات بر سر انتقــال هری مگوایر و توبــی آلدرویرلد ادامه دارد ولی کار برای جذب آنها دشــوار شــده اســت. به این ترتیب اد وودوارد، مدیر یونایتد به سراغ بواتنگ میرود که احتماال حدود 50 میلیون پوند قیمت خواهد داشت.

 ??  ??
 ??  ?? سال بیست و دوم سهشنبه 16 مرداد ‪24 1397‬ ذیقعده 1439
سال بیست و دوم سهشنبه 16 مرداد ‪24 1397‬ ذیقعده 1439
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran