Iran Varzeshi

احتمال غیبت 9 بازیکن اصلی تاتنهام برای دو هفته اول فصل

-

هــری کین، دله آلی و کایران تریپیر تنها ســه بازیکــن از بازیکنانی هســتند که شــاید زمان کافی بــرای آماده کردن خودشــان برای بــازی در هفته اول لیگ برتر نداشــته باشند. این ســه بازیکن به دلیل حضور تا مراحل پایانی جام جهانی ،2018 دیرتر از سایر همتیمیهایش­ان به اردوی تاتنهام برمیگردند و این در حالی است که لیگ برتر انگلیس از شنبه هفته آینده شروع میشود. مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام در حال برنامهریزی برای بــازی بدون 9 بازیکن از ترکیب اصلیاش در دو هفتــه اول فصــل جدید لیگ برتر اســت. او میگوید که برای آن دســته از ســتارههای تیمش که در جــام جهانی حضور داشــتند غیرممکن است که در دو هفته اول لیگ به میدان بروند. هری کین، دله آلــی، تریپیر، اریک دایر، دنی رز، یان فرتونگن، توبی آلدرویرلد، موسی دمبله و هوگو یوریس بازیکنانی هستند که همگی تــا آخریــن روز جام جهانی در روســیه حضور داشــتند و تنها سه هفته پیش بود کــه اردوی تیم ملی کشورشــان را ترک کردنــد. به همین دلیل پوچتینو میگوید که این بازیکنان نه تنها ممکن است بازی اول تاتنهــام در فصل جدید لیگ برتر در خانه نیوکاســل را از دســت بدهند بلکه امــکان دارد به بازی هفته دومشــان در ویمبلی مقابل فوالم هم نرسند.

او گفــت: «برای ایــن بازیکنان بهتر اســت که در یکــی دو هفتــه اول لیگ بازی نکنند تا اینکه بازی کنند و مصدوم شــوند و بازیهای بیشــتری را به خاطر مصدومیت از دســت بدهنــد. برای این بازیکنان آماده کردن خودشان برای بازی مقابل نیوکاسل چالش بسیار بزرگی است، تقریبا غیرممکن اســت. اگر ما احســاس کنیم که اســتفاده کردن از این بازیکنان بیــش از اندازه خطرناک اســت، آن وقت هر چقدر هم کــه آنها کار و تمرین کرده باشــند، ما آنها را بــازی نخواهیم داد. به همین سادگی.»

در حالــی که باخت 4 بر یک تاتنهام در آخرین بازی دوستانه پیش فصلش در خانه خیرونای اسپانیا بسیاری از هواداران این تیــم را نگران کرد، بازگشــت زودتر هری کین به تمرینــات (دو روز زودتر از موعد) و انتشــار پستی از دله آلی که او را در حال تمرین کردن در تعطیاتش نشان میداد، مایه دلگرمــی پوچتینو بود. او به شــوخی گفت: «وقتی پیــام دله را دیدم اشک در چشــمانم حلقه زد. به آلی پیام دادم و گفتم کــه خیلی به کارش متعهد است.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran