Iran Varzeshi

گذشته را فراموش کن

- اكبر منتشلو ‪Akbar Manteshloo‬

هفته ســوم رقابتهــای لیگ برتر روز پنجشــنبه و جمعه هفته جــاری برگزار خواهد شــد و تیمهای لیگ برتــری در حالی روبــهروی همدیگر قرار خواهند گرفت که در این هفتــه از رقابتها تقابل بازیکنان با تیمهای فصل گذشــته آنها دیدنی خواهد بــود. هر چند در برخی از بازیهای لیگ برتر چنین اتفاقی رخ میدهد و گاهی با حساســیتها­ی بیشــتری هم دنبال میشــود اما هفته ســوم هجدهمین دوره لیگ برتر کامال مســتثنی خواهد بود و بازیکنان زیادی در این هفته باید مقابل تیم قبلیشــان به میدان بروند. این موضوع البته در انگیزه دادن به بازیکنان تاثیرگذار خواهد بود و گاهی باعث زیباتر شــدن بازیها میشــود.

پیام نیازمند و بختیار رحمانی فصل گذشــته رقابتها را در پیکان ســپری کردند. ایــن دو بازیکن اتفاقا از بازیکنان اصلی این تیم هم بودند.

نیازمند اغلــب بازیهای نیم فصل دوم رقابتهــا را درون دروازه پیــکان ایســتاد و روزهای خوبــی را هم با این تیم ســپری کرد. از طــرف دیگر بختیار رحمانی هم همین شــرایط را داشــت و این انتظار میرفت که آنها به کارشان با جاللی و پیکان ادامه دهند اما پیشــنهاد سپاهانیها به این دو بازیکن باعث شد تا آنها راهی اصفهان شوند.

آنهــا حــاال در ترکیب ســپاهان به میدان میروند و در این هفته از رقابتها انگیــزه باالیی برای رویارویــی با پیکان دارند، آنها قطعــا تالش خواهند کرد که در این دیدار پیــکان را ناکام بگذارند تا همچنان تیمشــان باالتــر از این تیم در جدول ردهبندی قرار بگیرد. غالمی روبهروی تیم بحران زده با مســائلی که برای ســپیدرود در پایــان لیگ هفدهم و قبــل از آغاز لیگ هجدهم رخ داد مشخص بود که این تیم روزهای بحرانی را پیش رو خواهد داشت. توحید غالمی قبل از روبهرو شدن با این بحران از این تیم جدا و راهی تبریز شد. او گســترش فوالد را بــرای ادامه راهش انتخاب کــرد و البته حاال در این تیم به عنوان بازیکن اصلی بــه میدان میرود. او در ایــن هفتــه از رقابتهــا روبهروی ســپیدرود به میدان خواهــد رفت و به طور حتم انگیــزه باالیی برای این دیدار دارد. البتــه یک تقابــل دیگر هم در این بازی خواهیم داشــت. کــوروش ملکی دروازهبان ســپیدرود فصل گذشته را در گســترش فوالد ســپری کرده و حاال در ترکیب ســپیدرود بحــرانزاد­ه روبهروی تیم قبلیاش خواهد ایستاد.

گردان سد راه پدیده شــهاب گــردان بــرای جبــران ناکامیهای سالهای گذشته، فصل قبل را در پدیده گذراند.

او امیــدوار بــود بتواند بــا این تیم روزهــای خوبی را ســپری کنــد. اتفاقاً عملکــرد ایــن دروازهبان و تیــم پدیده خوب بود اما کســر امتیاز از پدیده همه برنامههای شــهاب گردان را در این تیم برهم زد و بازیهای نیم فصل دوم پدیده آنطور که گردان دوســت داشــت پیش نرفت و در نهایت پدیــده با اما و اگر در لیگ برتر ماندگار شد.

شــهاب گردان بــرای رســیدن به موفقیــت در ایــن فصل نفت آبــادان را برگزید تا بتواند در این تیم خودی نشان دهــد. ایــن دروازهبان در دیــدار پدیده و نفت آبادان، ســد راه مشهدیها برای اگر احمدی در هفته سوم رقابتها سنگربان پارس جنوبی جم باشد، تقابل او با نساجی هم دیدنی خواهد بود. این دروازهبان با سرمربی نساجی یعنی جواد نکونام هم دوستی دیرینه دارد. رسیدن به امتیاز خواهد بود.

او باید این بار در مشــهد و در مقابل پدیــده بازی کنــد. اکبر ایمانــی را هم میتوان از بازیکنان پدیده به شمار آورد، او روزهای خوبی را با پدیده و در مشــهد داشته اســت اما بعد از جدایی از پدیده به ذوبآهن رفت و حاال در ترکیب نفت آبادان روبهروی پدیده به میدان میرود. اما و اگرهای احمدی مقابل

نساجی رحمــان احمــدی ملیپوشــی که همیشه به تیمهای شمالی تعصب داشته، بعد از جدایی از پیکان، پیشنهاد خوبی از نساجی داشت اما راهی پارس جنوبی جم شد و کارش را با مهدی تارتار ادامه داد. احمدی خیلی زود گرفتار مصدومیت شد و حداقل دو هفتــه ابتدایی لیگ برتر را در ترکیب پارس جنوبی جم قرار نگرفت. برای هفته ســوم رقابتهــا هم اما و اگر وجود دارد.

اگر احمدی در هفته ســوم رقابتها ســنگربان پارس جنوبی جم باشد، تقابل او با نساجی هم دیدنی خواهد بود.

این دروازهبان با ســرمربی نساجی یعنــی جواد نکونام هم دوســتی دیرینه دارد و بایــد دید این بــار احمدی مقابل نســاجی روزش را چطور سپری خواهد کرد.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran