Iran Varzeshi

سپیدرود نوین در تبریز

تغییر در چیدمان خداداد عزیزی

-

درباره اتفاقات بازی سپاهان و سپیدرود مطالب و ویدیوهای زیادی منتشــر شد. به طوری که امروز همه اهالی فوتبال در جریان آن قرار دارند. باخت ســنگین به سپاهان و درگیری لفظی خداداد عزیزی با هواداران تیمش تبعات زیادی برایشان داشت که نخستین آن برگــزاری اردوی زودتر از موعد در تهران برای بازی با گسترش فوالد بود.

ســرمربی تیم شمالی روزهای ســختی را سپری میکند. او میداند که با بضاعت مالی موجود با همین بازیکنانــ­ش باید ادامه دهد اما تیمی که در دو بازی 9 گل دریافــت میکند و چنــد گل هم نمیخورد حتما ایرادهای زیادی دارد. در این شــرایط بهترین کسانی که میتوانند اشکاالت فنی را برطرف و مسائل روحی و روانی را تقویت کنند، خود خداداد و کادرش هستند.

او باید چندین مرتبه فیلم دو بازی تیمش را مورد بازبینی قرار دهد تا نقاط ضعف را به حداقل برســاند. اصال بعید نیست که او برای بازی با گسترش فوالد در تبریز چند تغییر را در ترکیب تیمش ایجاد کند. البته باید دید برای هر جابهجایی بازیکن، جانشــین دارد یا خیر. شــاید او در اردوی تهران به دنبال همین مسائل باشــد. یعنی باالبردن توان روحی و رسیدن به ترکیب جدید. برای سپیدرود تساوی هم میتواند نتیجه خوبی باشد.

خداداد بهتر از هر کســی میداند که اگر تیمش سومین شکســت را هم تجربه کند شرایط از این هم برایش ســختتر خواهد شــد. چرا که او باید تیمش را بــرای بازی چهارم مقابل پدیده در رشــت به زمین بفرستد.

البتــه میتوان از زاویه دیگــری هم به این بازی نگاه کرد و اگر ســپیدرود در تبریز برنده شود آن وقت تا حدود زیادی تنشهای به وجود آمده در بازی قبلی کمرنگتر میشود.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran