Iran Varzeshi

حسین کعبی از کمیته اخالق تا اخراج از سپیدرود

-

حســین کعبی کاپیتان ســپیدرود رشــت بعد از اتفاقات تلخــی که هفته قبل پشــت سر گذاشت، ناگهان با حکم عجیب کمیته اخالق مواجه شد. حکمی که او را تا اطالع ثانوی محروم کرد. این مساله نگرانیهای زیادی به وجود آورده بود و خود کعبی نمیدانســت چرا باید محروم شــود و چه مشــکلی داشته که از ســوی کمیته اخالق با چنین حکمی مواجه شــده. در نهایت حسین کعبی با عالمت ســوال بزرگی به کمیته اخالق رفــت تا ایــن پرونــده را پیگیری کند. در جلســه کمیته اخالق کعبی متوجه شد که مشــکلی وجود نداشته و به این کمیتــه 4 میلیون بدهکار بــوده که به خاطــر آن محروم شــده: «چیز خاصی نبود و مشکلم حل شــد. مساله مربوط به ســه ســال گذشــته و جریمه چهار میلیونیام بود کــه فراموش کرده بودم آن را پرداخت کنم. االن هم این جریمه را پرداخت کردم و مشکلم حل شد. خدا را شکر مشکلی وجود ندارد و محرومیتی ندارم.»

کعبی بعد از این جلســه، خوشحال از فدراسیون بیرون آمد تا برود و خودش را برای بازی هفته سوم مقابل گسترش فوالد تبریز آماده کند چون میدانســت دیگــر محرومیتــی در کار نیســت اما هنوز چند لحظه از این مســاله نگذشته بود که خبر رســید این بازیکن از سوی باشــگاه سپیدرود رشــت از تیم اخراج شــد. مســالهای که برای همه عجیب بود. خداداد عزیزی ســرمربی سپیدرود رشت درباره اخراج کعبی میگوید: «این بازیکن اخراج نشــده و از سوی من در اختیار باشــگاه قرار گرفته چراکه از نظر فنی از او رضایت نداریم.»

ظاهــرا خــداداد عزیزی یکســری دلخوری از تعدادی از بازیکنان تیم دارد. اول اینکه ظاهرا فکر میکند تعدادی از بازیکنــان، مقابل ســپاهان خوب بازی نکردند و همین مســاله باعث شکست تیم شــد. مســاله دوم هــم ناراحتی از بازیکنانی اســت که ســمت هــواداران رفتند و برای آنها دســت تکان دادند تا به گونهای از هواداران به خاطر شکست سنگین مقابل سپاهان عذرخواهی کنند. همین مســائل هم باعث اخراج حسین کعبی شده. اخراج کاپیتان سپیدرود که پیش از هر بازیکنی سمت هواداران رفت و برای آنها دست تکان داد. با این شرایط باید منتظر ماند و دید ســپیدرود بدون حســین کعبی میتواند مقابل گسترش فوالد پیروز شــود یا اینکــه حضور این بازیکن، دلیلی برای باخت بوده!

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran