Iran Varzeshi

انتقاد به سروش و خط دفاعی فوالد

-

فوالد خوزســتان باخت سنگینی را مقابــل پرســپولیس تجربــه کرد. این شکســت انتقادهای زیادی سمت و ســوی ســیروس پورموسوی سوق داد. شــاگردان برانکــو در این بازی فرصتهای زیادی را از دســت دادند که اگــر تعدادی از آنها گل میشــد شاید فوالد با شکســت سنگین تری تهران را ترک میکرد. سروش رفیعی که قرار است نیم فصل به پرسپولیس برگردد از ابتــدا در ترکیب فوالد قرار گرفت.

ایــن تصمیم احساســی با همه صحبتهایی که قبــل از بازی درباره رویاروییاش با پرســپولیس شــنیده میشد کار را برای این بازیکن سخت کــرد. به طــوری که ســروش حتی نتوانست نیمی از تواناییهای­ش را هم به نمایش بگذارد.

البتــه دیــر اضافه شــدن او به تمرینها هم باعث شــده بــود تا به لحاظ بدنی هم در شــرایط ایده آلی نباشد. انتقاد دیگری که به فوالد وارد شد عملکرد خط دفاعی بود. مدافعان این تیم نتوانســتن­د مقابل مهاجمان پرسپولیس ساختارشان را حفظ کنند.

البتــه وقتی تیم میبــازد خیلی راحت میتوان دربــارهاش حرف زد. شاید اگر سیروس پورموسوی از ابتدا به ترکیــب تیم برندهاش مقابل پارس جنوبی دســت میزد شــکل انتقادها تغییر میکرد و امروز همین منتقدان میگفتنــد که چرا چنیــن تصمیمی گرفتند.

به هرحال تمرینهــای این تیم آغاز میشود و شاید بهترین کار برای کادرفنی صحبت کــردن با بازیکنان برای فراموشــی باخت در تهران و باال بردن توان روحی آنها اســت. فوالد از امــروز باید خود را بــرای بازی خارج از خانه با نفت مسجدســلیم­ان آماده کنــد. مســابقهای که ســه امتیازش بــرای هــر دو تیم اهمیت بســیاری دارد. نفتیها به دنبال نخســتین سه امتیازشــا­ن هســتند و فوالد در پی جبران و فراموشــی شکســت مقابل پرسپولیس. اما نکتهای هنوز مشخص نیســت؛ اینکه پورموسوی برای بازی هفته سوم آیا تغییراتی در چیدمانش خواهد داشت یا نه.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran