Iran Varzeshi

«آلدرویرلد» سرانجام به منچستریونا­یتد میرود

-

منچســتریو­نایتد با تاتنهام بر سر قیمت انتقال توبی آلدرویرلد به توافق رســیده اســت اما تاتنهام اعالم کرده تنها در صورتی اجازه رفتن را به او میدهد که یک بازیکن برای جانشینی او بخرد.

به این ترتیب سران یونایتد نگران اوضاع هستند و به سراغ یک مدافع میانی دیگر رفتهاند، چرا که ممکن است تاتنهام جانشین آلدرویرلد را پیدا نکند.

یونایتــد در طول تابســتان این مدافع 92ســاله را میخواســت ولی نتوانسته بود با دنیل لوی، رییس باشگاه تاتنهام به توافق برســد. به این ترتیــب آنها هری مگوایر را از لسترســیتی هــم زیر نظر گرفتند امــا قیمت او هم مانند آلدرویرلد 75 میلیون پوند بود و به این ترتیب سران یونایتد از خرید مگوایر منصرف شدند.

اما اکنون مشــخص شده که یونایتد و تاتنهام بر سر قیمــت با هم توافق کردهاند اما اد وودوارد، معاون اجرایی باشــگاه به ژوزه مورینیو، مربی تیم گفته که تاتنهام تنها در صورت خرید یک مدافع میانی، آلدرویرلد را به یونایتد واگذار خواهد کرد. مورینیو هم اصرار دارد که یک مدافع باکیفیت باید پیش از پایان پنجــره نقل و انتقاالت برای یونایتد خریداری شود.

منچســتریو­نایتد به این ترتیب برای مدتی کوتاه به جذب یری مینا از بارسلونا عالقهمند شد و مدیران باشگاه ســپس برای خرید ژروم بواتنگ با بایــرن مونیخ مذاکره کردند.

آلدرویرلد با این حال هدف شماره یک منچستریونا­یتد اســت و این بازیکن هم که با موریســیو پوچتینو، مربی تاتنهام مشکل دارد، دوست دارد این انتقال انجام شود.

یونایتد در هر صورت به دنبال فروش مارکوس روخو اســت. مورینیو میخواهد تعداد بازیکنان همپســت او را پایین بیاورد و به این ترتیب او را میفروشد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran