Iran Varzeshi

حاجیلو: فتحی مدیران قبلی را زیر سوال نمیبرد

-

اصغــر حاجیلــو، سرپرســت تیــم استقالل در آستانه بازی حساس آبیها با تراکتورساز­ی میگوید:« بازی سختی در پیش داریم اما شما دیدید که تیم مقابل ذوبآهن چه فوتبالی انجام داد. رفتار شفر با بازیکنان به شکلی است که آنها با تمام وجود برای اســتقالل بازی میکنند. نگاه شــفر به بازیکنان ابتدا پدرانه است و بعد حالت تعلیــم دارد. او بازیکنانی که نمره 20 میگیرند را دوست دارد و این درست مثل رابطه معلم و شاگرد است.»

حاجیلــو بازیکنــان اســتقالل را میســتاید: «مــا بازیکنان ارزشــمندی را از دســت دادهایم امــا بازیکنان جوان ارزشمندتری به دست آوردیم. این کاری است که باشگاه و مدیرانش انجام دادهاند. خود فتحی هم سعی میکند که کارها را برای بازیکنان و کادر فنی هماهنگ کند و او از این اخالقها ندارد که مدیران قبلی باشگاه را زیر سوال ببرد و بگوید بدهیها مال من نیســت یا بدهیهای قبلی کار را سخت کرده است. چیزی که طی این 10 روز فهمیدم این است که استقالل از هیچ تیمی نمیترســد. این را هم از تمرینات فهمیدم و هم از بازی با ذوب آهن. شــفر به این جوانان فوتبال یاد داده و هر کسی شرح وظایف خودش را خوب میداند.»

حاجیلو بــه تمجیدهــای قلعهنویی هم اشــاره دارد:«من هر شخصی که برای استقالل بازی کرده باشد را دوست دارم، حتی اگــر 10 دقیقه بازی کرده باشــد. شــاید برای گفتن این جمله خیلی تحت فشــار قرار گرفتهام اما قلعهنویی کســی است که مرحوم حجازی دربارهاش گفت: او از خیلیهــا صادقتر اســت. من فردا باید جواب حجازی خــدا بیامرز را بدهم ولی شاهد این حرف من، دوست نزدیک ناصرخان حجازی شخصی به نام «ایمان» بود. او( قلعهنویی) هر دو زانویش را برای اســتقالل از دســت داد و اگر با کســی رفاقت کند تا ته رفاقت میرود. قلعهنویی کســانی که تعصب دارند را دوست دارد و این در ذات او اســت. من هم میتوانستم مثل خیلیها از اســتقالل بروم. مثال آن زمــان با 700 هزار تومان در یوســفآباد آپارتمان 2 خوابه میدادند ولی با وجودی که پیشــنهاد داشتم از اســتقالل نرفتم. به همین خاطر اســت که قلعهنویی این حرف را زده اســت. او به خاطر استقالل از یک میلیارد طلبش گذشــته در حالی که خیلیها با وجود درآمدهای خوبی که دارند به صورت هــم چنگ میزنند! من از قلعهنویی ممنونم که همیشــه به یادم است.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran