Iran Varzeshi

به جای سودجوها، شما کنار تیم باشید

-

«ما ناموسمان را از سر راه نیاوردهایم که هر کسی هر چه دلش بخواهد، بگوید. من دیگر کوتاه نمیآیم و از حق خودم و تیمم دفاع میکنم. منتظرم ببینم کمیته انضباطی چه تصمیمی میگیرد.»

اینها را ســیدجالل حسینی بعد از بازی با اســتقالل خوزستان گفته بود اما حرفهایی که حاال از زبان او میشنویم، نزدیک به کدهایی است که پیش از این در مورد کارشکنیها در پرسپولیس داده بود: «نمیخواهم درباره بازی حرف بزنم که حرفــی هم نمانده. فقــط میخواهم بگویم که هیچکس خوشــحال نباشــد چــون هیچکس نمیتواند بــه تیم ضربه بزنــد. ما این تیم را به ســادگی شــکل ندادهایم که برخی بخواهند به راحتی آن را به حاشیه ببرند. متاسفانه همه چیز را نمیتوان گفت اما این همان حاشــیهای بود که همیشــه از آن صحبت میکردم. کسانی که میخواســتن­د به پرسپولیس ضربه بزنند، از محرومیت و مشکالت این تیم به بهترین شکل در حال سودجویی هستند.»

کاپیتان پرســپولیس با اشــاره به حرفهای قبلیاش به هواداران هشدار داده کــه فریــب نخورند: «مــا به یک آشــتی بزرگ نیاز داریم تا پرسپولیس آسیب نبیند. اگر واقعا پرسپولیس برای ما مهم اســت، فردا همگــی در تمرین حاضر شــوند و از تیــم حمایت کنند. نه من و نــه هیچ بازیکن و فرد دیگری مهم نیســت امــا نباید به ســودجوها اجازه بدهیم که به پرســپولیس ضربه بزننــد. من بهعنــوان عضــو کوچک خانواده پرســپولیس از تمامی هواداران میخواهم فردا با حضور در محل تمرین از تیــم حمایــت کنند تا فصــل را به بهترین شکل کنار هم ادامه دهیم. االن فهمیدهایم که جــز خودمان هیچکس در کنارمان نیســت. همه باید کنار هم باشیم تا هیچکس نتواند آسیبی به تیم بزند. ســال سختی را قرار است برایمان رقم بزننــد و امیدوارم هواداران کنار ما باشند. اگر قرار باشد اتفاقی بیفتد، خود هواداران باید از آن جلوگیری کنند. در کنار این تیم که با مشــکالت به دنبال ادامه موفقیت اســت ما به حمایت همه جانبــه هواداران نیــاز داریم و با کمک آنها میتوانیــم کار بزرگ انجام بدهیم. وقتی هواداران کنار ما باشند، هیچکس نمیتواند به پرسپولیس ضربه بزند. فردا منتظر همه هواداران هســتیم تا بدون حاشیه و فقط با حمایت آنها کار بزرگ فصلمان را دوباره پیش ببریم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran