Iran Varzeshi

برانکو: هیچ چیز بازی نرمال نبود

بدون دفاع چپ و راست بازی کردیم

-

ورزشگاه غدیر آنقدر ناامن شده بود که برانکو ایوانکوویچ ترجیح داد به جای ایستادن کنار زمین و مصاحبه درباره بازی، به رختکن برود. او البته در ســالن کنفرانس حاضر شد و رو به خبرنگارانی که منتظر صحبتهایش نشسته بودند، گفت: «روز خبرنگار را به همه شــما تبریک میگویــم اما حرفی در مورد بازی ندارم. شــما ســوال کنید چون بازی اصال نرمال نبود و هیچ نکته فنی نداشت که من بخواهم دربارهاش حرفی بزنم.» ســپس در پاسخ به نخستین پرســش گفت: «ما در نیمه اول دفاع راســت نداشــتیم و در نیمه دوم دفاع چپ! داور ۰1 بار بازی را به خاطر سنگ و ترقه متوقف کرد اما فقط چهار دقیقه وقت اضافه گرفت که جــای تعجب دارد. البته در هوای باالی ۰5 درجه نمیشود انتظار بازی باکیفیت را داشت. هوا طبیعی نبــود و قطعا دو هفته دیگر در آبادان هم با همین شــرایط به میدان خواهیم رفت. این منطقه از کشور در این فصل هوایش بســیار گرم است و کاری از دســت ما بر نمیآید. این شرایط بــرای تیمهایی که هجومی بازی میکنند و برای برد به میدان میروند، مانعی بزرگ برای رسیدن به هدفشان است. برعکس تیمی که دنبال نباختن اســت، شرایط بهتری دارد و راحتتر دفاع میکند.»

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به خبرنگاری هم که دلیل عصبانیت او روی نیمکت و اعتراض به بازیکنانش را پرســیده بود اینطور گفت: «من عصبی نبودم. ما برای برد به اینجا آمده بودیم و به بازیکنان میگفتم که به چه شکل عمل کنند. سعی میکردم به آنها انگیزه و روحیه بدهم.»

برانکــو ایوانکوویچ اما حاضر به صحبت درباره اســتقالل خوزستان نشد: «من فقط درباره تیم خودم صحبت میکنم و به استقالل خوزستان بابت یک امتیازی که کسب کرد، تبریک بگویــم. برای این تیــم آرزوی موفقیت میکنــم اما خودتان دیدید که هیچ چیز نرمال نبود و بازی واقعا چیزی نداشت که دربارهاش حرف بزنیم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran