Iran Varzeshi

کنداکتور جدید شبکه سه؛ برای چه باید خوشحال باشیم؟

-

قائم مقام شــبکه سه سیما در مصاحبه با ایســنا گفته چون بارســلونا، رئال مادرید، منچستر یونایتد، منچستر سیتی، چلسی، آرســنال، برایتــون و بایرمونیخ بیشــتر میان مخاطبان ایرانی به ویژه جوانــان طرفدار دارند، تالش کردیم کــه در برنامهریزی جدید همه مسابقات این تیمها را پوشش دهیم. او گفته با توجه به هوشمند شدن کنداکتور فضای بیشتری برای پوشش این بازیها فراهم میشود ضمــن اینکه حضــور لژیونرهای ایرانی در تیمهای خارجی اولویت پخش بازیها خواهد بود.

نمیدانیــم کــدام بخش این صحبتها و برنامههایی که شــبکه سوم ســیما برای مخاطبانش در نظر گرفته جدید و ویژه اســت؟ آیا اضافه شــدن پخش بازی تیم برایتون به خاطر حضور جهانبخش در این تیــم را بایــد اتفاق ویژه کنداکتور جدید شبکه سه در نظر بگیریم و خوشحال باشیم؟ آیا قرار است با هوشــمند شدن کنداکتور اتفاق ویــژهای در مدل پخش این مســابقات رخ دهد؟ مثال با در نظر گرفتن پیامکهــا و تلفنهایی که به سازمان میشــود، وسط بازی بارسلونا با حریفش مسابقه را قطع و بازی بایرن مونیخ با حریفش که از قضا با هــم در یک زمان برگزار میشوند پخش شود؟ آیا استودیو و دکور برنامــه فوتبال برتر تغییر کرده؟ اصال چه اتفاق خوبی در این حوزه افتاده که قائم مقام شبکه سه با افتخــار از اختصاص دادن بخش عمدهای از کنداکتور برنامههای این شبکه به فوتبال میگوید؟

او از اولویتبندی­هــا گفتــه اما اساســا هیچ چیز نســبت به سالهای گذشــته تغییری نکرده و شــرایط همانی است که پیش از این بود. جالــب اینکه جناب آقای عبدالملکی از روسای خود و بخش مالی سازمانش به خاطر طراحی و حمایت از کنداکتور جدید حمایت کرده اما واقعا کجای این کنداکتور جدید و تازه است که باید به خاطر آن خوشــحال باشیم؟ عبدالملکی گفته پخش فوتبالهای خارجی به خاطر عالقهمندی جوانان در اولویت است. احتماال همین اولویت بودن ویژگی و اتفاق جدیــد کنداکتور شبکه سه به حســاب میآید هر چند خود ایشان و مسووالن سیما میدانند اگــر همین فوتبالها هم نباشند تلویزیون دیگر چیزی برای عرضه ندارد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran