Iran Varzeshi

اولین و آخرین دشت قبل از وداع

ماشینسازی یک - سپیدرود یک

-

جمعه ،97/5/19 هفته سوم هجدهمین دوره لیگ برتر، ورزشگاه بنیان دیزل تبریز، ساعت: 81، تماشاگر: 100 نفر ماشین سازی: یک گل: محسن یوسفی )45( سپیدرود: یک گل: حسین ابراهیمی -8( پنالتی) داور: سیدرضا مهدوی، کمکها: جواد مداح، امیرمحمد داودزاده

اخطــار: مســیح زاهــدی (ماشینســاز­ی)، مهــرداد بایرامی، میالد قربــانزاد­ه، رضــا معقولی، کریمی، نورمحمدی (سپیدرود) بازیکن برتر: میالد شیخی سلیمانی ماشینسازی تبریز: فرناندو دخسوس، محمدحسین کنعانیزادگ­ان، پیمان بابایی، اســماعیل فرهادی، رضــا خالقیفر -64( فرید بهزادی کریمی)، محســن یوسفی، توحید غالمــی -67( حســین ابرقویی)، سیدمحمد خرمالحسینی، عزیز معبودی، ســیداحمد موســوی -80( ســیداحمد مهدیزاده)، مسیح زاهدی

سرمربی: فیروز کریمی سپیدرود رشــت: کوروش ملکی، میالد شیخسلیمانی، میثم تهیدست، میالد قربانزاده، امیــن جوادیمقدم، محمدرضا مهدوی -84( رضا نورمحمدی)، محمدرضا خرســندنیا، پویا نزهتی، حسین ابراهیمی -71( امیــن منوچهــری)، رضــا معقولی، مهرداد بایرامی -61( یعقوب کریمی)

سرمربی: خداداد عزیزی

تیم ســپیدرود رشــت با شــرایطی خــاص به تبریز رفته بود و خداداد عزیزی ســرمربی آنها هم که به دلیل محرومیت روی نیمکــت نبود به نظر میرســید کار سختی مقابل ماشینســاز­ی تبریز داشته باشد اما تیم شهر رشــت بر خالف تصور در دقیقه هشــت به گل رســید. خطای مدافع میزبان روی حســین ابراهیمی یک پنالتی برای این تیم به همراه داشــت که همیــن بازیکن آن را بــه گل تبدیل کرد. بعد از این گل شــاگردان خداداد به طور کامل چشــم به ضدحمالت دوخته بودند. آنها که چند تغییر را در ترکیب تیمشــان داشتند سرانجام در دقیقه 45 روی ضربه پای چپ و کاتدار یوســفی از فاصله 30 متری دروازهشان را باز شده دیدند.

میزبــان در نیمه دوم هــم تیم برتر میدان بــود. دقیقــه 57 فــرار در عمق مهاجم ماشینســاز­ی در موقعیتی تک به تک میتوانســت گل دوم را برای میزبان به همراه داشــته باشــد که خــروج عالی کــوروش ملکی مانع آن شــد. دقیقه 72 ارسال محســن یوسفی از سمت راست به عمق دفاع سپیدرود بدون دخالت مدافعان میهمان بیرون رفت. فشار حمالت میزبان در دقایق پایانی باعث شده بود تا سپیدرود با نفــرات زیاد در زمینــش دفاع کند. در چهارمین دقیقه زمان اضافه بازی ماشین سازی یک فرصت عالی را از دست داد. در دقیقه 95 ســلیمانی توپ را از روی خط دروازه میهمان بیرون کشید. در نهایت هم بازی با همان نتیجه تساوی به پایان رسید و ســپیدرود نخستین امتیازش را در لیگ هجدهم گرفت. اگر خداداد طبق وعده بعد از این بازی استعفا دهد، حداقل توانسته با این تیم یک امتیاز بگیرد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran