Iran Varzeshi

فقط یک ویدئوی غیر رسمی از بازی امید مقابل چین

نه خودمان تیم امید را میشناسیم، نه آنها از حریفانشان شناخت دارند

-

تیم امید روز پنجشــنبه آخرین بازی تدارکاتــی­اش قبل از بازیهای آســیایی جاکارتا را انجــام داد. تیم کرانچار بازی را به چین باخت. هر چنــد بازیکنان حریف همگی یکی دو ســال بزرگتــر از بازیکنان ایران بودند و نفرات زیر 23 سال به حساب میآمدند آنچه بیشــتر تــوی ذوق میزد نه این شکســت بلکــه بیتوجهی به بازی امیدها بود. سایت فدراسیون فوتبال درباره این بازی سه خبر منتشر کرد. یک بار قبل از بــازی که ترکیب اصلی و یازده نفره تیم امید را اعالم کرد، یــک بار در پایان نیمه اول که نتیجه و دقایق گلها را ذکر کرد و بار آخر هم بعد از پایان مسابقه که نتیجه نهایی را اعالم کرد.

این مســابقه در حالی به پایان رسید که نه خبــری از تعویضهای تیم ایران در نیم دوم شد نه اینکه فهمیدیم گلهای تیم ایران را کدام بازیکنان به ثمر رســاندهان­د. این مســابقه البته که پخــش تلویزیونی نداشــت و فقط دو عکس از چین مخابره شد. تنها تصویری هم که از این مسابقه در کانالهای تلگرامی دست به دست میشد مربــوط به ویدئوی حرکت تکنیکی مهدی قائدی بــود که همه را انگشــت به دهان میکرد.

بعد از این مســابقه هم اظهارنظری از حمید اســتیلی یا کرانچــار درباره این مسابقه نشــنیدیم تا مشــخص شود تیم امیــد همانقدر کــه فیلمــی از حریفانش در بازیهای آســیایی نــدارد و در کمال عدم شــناخت به مصاف آنها میرود برای فوتبالدوست­ان و رســانههای خودمان هم کامال ناشناخته اســت. البته وقتی اطالع رســانی از تیم امید به ســایت فدراسیون فوتبال محدود میشــود باید در ســاعات تعطیلی فدراســیون منتظر اخباری درباره این تیم نباشــیم و احتماال اخبار تکمیلی درباره بــازی تدارکاتی با چین و اظهارنظر اعضای این تیم شامل مدیر فنی، سرمربی یا بازیکنان را باید صبح شــنبه در سایت فدراسیون ببینیم.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran