Iran Varzeshi

حواسم باید به سه رقیب باشد

رکابزن کوهستان در آستانه سفر به جاکارتا:

-

بــا اینکه اوضاع اقتصــادی ایران خوب نیســت، اما او بــه عنوان یکی از مســافران جاکارتــا میگوید کــه امکانــات خوبی در اختیارش گذاشته شده و با آمادگی مناسبی راهی بازیهای آسیایی میشود.

فراز شــکری که مدال نقره مســابقات قهرمانی آســیا در بخش کوهستان را دارد، با اشــاره به روند آمادهســاز­ی که پشت سر گذاشــته، میگوید: «در پنــج رقابت برون مرزی در اروپا شــرکت کردم و در نهایت با نتایجی که به دســت آوردم، توانســتم در 5 هفته 30 پله در جهان صعود کنم.»

کاپیتــان تیم ملی کوهســتان ایران با این مقدمه، تمرینات تیم ملی کوهســتان را مثبت ارزیابی میکند و میگوید: «تمرینات بســیار عالــی بــود؛ در اســلوونی اردوها و تمرینــات تخصصــی داشــتیم. دو هفتهای هم هســت که در استان گلســتان منطقه کردکوی تمرین داشــتهایم و روز شنبه هم راهی جاکارتا میشــویم. خوشبختانه در این وضعیت اقتصادی اردوهای خوبی داشتیم و فدراسیون بیشــتر از حد انتظار نیز به رشته کوهستان توجه کرد که جای تشکر دارد.»

شکری در خصوص وضعیت تجهیزات تیم کوهستان نیز میگوید: « نزدیک به شش هزار یورو برای ما تجهیزات خرید شــده و با این تجهیزات به بازیهای آسیایی میرویم.»

او با بیان اینکه در دوره گذشته بازیهای آسیایی بدشانســی آورده، ادامه میدهد: « دفعه قبل به علت نقص فنی دوچرخهام نهم شــدم. اما امســال در چند ماه گذشته مقام نقره آسیا را کسب کردم و دنبال این هستم که در بازیهای آسیایی امسال بتوانم مدال آسیاییام را خوشرنگترکن­م.»

رکابــزن ملیپــوش کوهســتان ایران درباره رقبایش نیز توضیح کوتاهی میدهد: «رکابــزن ژاپنی قدرتمند اســت. چین یک ورزشکار زیر ۱2 ســال دارد که بسیار قوی اســت و قزاقســتان نیز رکابزن خوبی دارد. در این رقابتها حواســم باید به این سه نفر باشد.»

دوچرخه ســواران کوهســتان امروز ( شنبه) تهران را به مقصد جاکارتا برای حضور در بازیهای آسیایی ترک میکنند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran