Iran Varzeshi

مهرزاد، چهارمین ورزشکار ایرانی برتر ماه جهان

-

چرا در وزنهبرداری به نام نصیری تورنمنت بینالمللی نداریم؟! صحبتهای جالب اکبر فالح و تعاریف قابل تقدیر او نسبت سوال من از مسووالن وزنهبرداری این است که مگر ما چند به محمد نصیری که تمام میشــود، در حالی که شاگردان فالح تا مثل محمد نصیــری در ورزش دنیا داریم که نباید برای آنها در حال گرم کردن بدنهای خود برای شروع تمرین و مرور فن مســابقهای برگزار کنیم به بزرگی و عظمت نام و افتخاراتشا­ن؟ هستند، فالح از محمد نصیری سوال جالبی میپرسد که حقیقتا چرا وزنهبرداری نباید به جای مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان، جای تاملی عمیق و ریشــهای برای دستاندرکار­ان وزنهبرداری یک مســابقه بزرگ و معتبر بینالمللی را در ایران با نام اســتاد ایران دارد: «محمد آقا من از روی بنرهایی که جلوی در ورودی نصیری ثبت کند؟ دست دوستانی که مسابقات قهرمانی کشور ورزشگاه نصب شــده بود متوجه شدم که مســابقات قهرمانی نوجوانــان را با نام محمد نصیری برگزار کردند درد نکند اما من کشور وزنهبرداری نوجوانان را بهعنوان نکوداشت شما نامگذاری معتقــدم جایگاه محمد آقا در ورزش ایران حداقل برگزاری یک کردند. تورنمنتمعت­بربینالملل­یبهناماوست.

با انتخاب مرتضی مهرزاد به عنوان برترین ورزشــکار ماه جهان از ســوی کمیته بین المللی پارالمپیک او به جمع ساره جوانمردی، زهرا نعمتی و سیامند رحمان پیوست.

تقریبــا هر ســاله یک ورزشــکار معلول ایرانی می تواند به عنوان برترین ورزشــکار ماه جهان انتخاب شــود. در سالهای اخیر ســاره جوانمردی، زهرا نعمتی و سیامند رحمان موفق به کسب ایــن افتخار بزرگ شــده بودند که این بــار این افتخار نصیــب مرتضی مهرزاد والیبالیست بلند قامت ایرانی شد.

مرتضــی مهــرزاد با ایــن انتخاب چهارمین ورزشــکار ایرانی است که به عنوان برترین ورزشــکار مــاه جهان از سوی کمیته بین المللی پارالمپیک می رسد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran