Iran Varzeshi

چرا منچستر مدافع نخرید

- راب داوسون ‪Rob Dawson‬

منچســتریو­نایتد حاضــر بــود رکورد گرانترین مدافــع میانی دنیا را جابهجا کند اما آنها نتوانستند چنین بازیکنی را بخرند.

ژوزه مورینیــو بارها گفته بود تیمش به یک مدافع میانی نیــاز دارد و یونایتد حاضر بــود تا 100 میلیون پونــد صرف خرید یک مدافــع کند. در این حالــت، چنین بازیکنی گرانترین مدافع تاریخ میشــد و رکورد 75 میلیون پوند پرداختی لیورپول برای ویرجیل فاندایک شکســته میشد اما آنها نتوانستند بازیکنانی که در نظر داشــتند، مانند رافائل واران را بخرند.

منابع نزدیک به باشــگاه اعالم کردهاند کــه اد وودوارد، معــاون اجرایی باشــگاه و فلورنتینــ­و پــرس، رییس رئــال مادرید ماه گذشــته در میامی با هم دیدار داشتهاند اما مذاکرات بر سر واران به جایی نرسیده است. پنجره نقل و انتقاالت تابســتانی باشگاههای انگلیسی، پنجشنبه بســته شد و یونایتد در کل تنها ســه بازیکن به خدمت گرفت: فرد، دیوگو دالوت و لی گرانت.

مورینیو سرسختانه به دنبال یک مدافع بود اما پیشنهادهای یونایتد برای خرید هری مگوایر، توبــی آلدرویرلد، یــری مینا، ژروم بواتنگ و دیهگو گودین به نتیجه نرسید.

یونایتد فصل گذشته دومین خط دفاعی برتر لیگ را در اختیار داشــت. لسترسیتی و تاتنهام حاضر بودند مگوایــر و آلدرویرلد را بفروشــند اما مبالغی که آنهــا برای فروش این دو بازیکن اعالم کردند به اعتقاد ســران یونایتد بسیار باال بود.

وودوارد و دانیــل لــوی، رییس تاتنهام یک بار دیگر هم با هم صحبت کرده بودند و لوی خواستار خرید آنتونی مارسیال و خوان ماتا شده بود که پیشنهادش از سوی یونایتد رد شد.

باشگاه منچستریونا­یتد همچنین نگران مصدومیتهای پیاپی بواتنگ بود و به بایرن مونیخ پیشــنهاد داده بود که این بازیکن را ابتدا قرض بگیرد و سپس او را بخرد اما بایرن مونیخ این پیشــنهاد را نپذیرفت. همچنین مشاوران مینا، دســتمزد پیشنهادی او را به مقامــات یونایتد اعالم کردنــد که به اعتقاد مدیران یونایتد، ایــن مبلغ «مضحک» بود. ایــن بازیکن 32ســاله در نهایت با مبلغ 28 میلیون پوند از بارسلونا به اورتون پیوست.

عالقه یونایتد به خریــد دیهگو گودین 23ســاله هــم تنهــا منجر به این شــد که مذاکرات او با باشــگاه اتلتیکو مادرید بر سر تمدید قرارداد سریعتر شود.

به این ترتیب مورینیــو فصل را با پنج مدافع میانی آغاز خواهــد کرد: اریک بایی، فیل جونــز، کریــس اســمالینگ، ویکتور لیندلوف و مارکوس روخو که گفته میشــد یونایتد را ترک میکند اما چون این باشــگاه نتوانســت یک مدافع میانی بخــرد، در تیم میماند. منبع:

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran