Iran Varzeshi

روبن: خوشحالم بواتنگ از ما جدا نشد

-

آرین روبن، بال هلندی بایرن مونیخ میگویــد از اینکه همتیمی آلمانیاش ژروم بواتنگ، تابســتان امســال باواریاییه­ــا را ترک نکرد خوشــحالی اســت. او درباره هم تیمی 29 ســالهاش که مورد توجه منچســتریو­نایتد و پاریسنژرمن قــرار گرفته بود، گفــت: «به نظر من ژروم یکــی از بهترین مدافعان میانی دنیاســت. ما در گذشته با او موفقیتهای زیادی کسب کردیم و من او را به خوبی میشناسم. ژروم بدون هیچ حــرف و حدیثی برای بایرن مونیخ بازیکن بســیار مهمی است اما ما هم قطعا به اندازه کافی شایستگی در تیممان داشتهایم که او ایــن تصمیم را بگیــرد.» روبن در ادامه با اشــاره به فروش آرتورو ویدال به بارسلونا، به باشگاه بایرن مونیخ توصیه کرد تمام تالشش را برای جذب مهرههای بزرگ انجام دهد. او ادامــه داد: «من باور دارم عالوه بــر انجام هر خرید جدیدی، خیلی مهم اســت که بعد از آرتورو ویدال، ما دیگــر بازیکنانما­ن را از دســت ندهیم. این مهمترین چیز اســت چون ما در تیممان کیفیت باالیی داریم. بازیکنان این تیم باید در کنار هم بمانند و در آن صورت ما موفق خواهیم بــود. ما پیش از این درباره اهدافمان با هم صحبت کردهایــم. میخواهیــم در فصل جدید حداقل یک جام بیشــتر از فصل قبل ببریم.»

با لستر امضا کرد که او را تا سال 2022 به باشگاه متعهد کرد. حاال او پردرآمدتری­ن بازیکن در تاریخ لستر شده اما رقم قراردادش فعا فاش نشده است. او 31 ساله است.

هنگامی که از ژوزه مورینیو سوال شد که آیا منچستریونا­یتد میتواند در این فصل فاتح لیگ برتر شود، او پاسخی رمزآمیز داد و گفت که مردم تا ماه نوامبر پاسخشــان را خواهند گرفت. مربی منچستریونا­یتد گفته بود که اگر تــا پایان پنجره نقل و انتقاالت، بازیکنی به یونایتد اضافه نشــود، آنها فصل دشــواری را پیش رو خواهند داشــت. در نهایت بازیکن جدیدی به یونایتد نیامد.

از مورینیو ســوال شــد که آیا تیمش برای رقابت با منچسترسیتی به اندازه کافی خوب اســت یا نه، مورینیو گفت که ســه، چهار ماه نخست فصل نشان خواهند داد که چه خواهد شــد: «تا آخر نوامبر یا دسامبر، دیگر نیاز به حرفی از کسی نخواهید داشت و خودتان خواهید دید که کدام تیمها نامزد فتح لیگ برتر هستند.

در حال حاضر حرف زدن مهم نیست. بگذاریــد فوتبال بازی کنیــم و بعد تا آخر نوامبــر یا دســامبر خواهیم دیــد که چه میشــود. در آن هنگام متوجه میشوید که کدام تیمها گزینه قهرمانی هستند.»

مورینیــو 68 میلیون پوند صرف خرید فرد، دیوگو دالوت و لی گرانت کرده اســت اما گفته که دو بازیکن دیگر هم میخواست.

دیلی میل- نیکا کاتیچ و اســتیون جرارد، بازیکن و مربی گاسکو رنجرز در نشست خبری شــرکت کرده بودند که یکی از خبرنگاران اسکاتلندی ســوالی از کاتیچ پرســید ولی بازیکن رنجرز متوجه لهجه اســکاتلند­ی او نشــد و جرارد به ناچار و با شــوخی، ســوال را بــرای او ترجمه کرد.

 ??  ??
 ??  ?? دیلی میل- جیمی واردی قرارداد جدیدی
دیلی میل- جیمی واردی قرارداد جدیدی
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran