Iran Varzeshi

کواچیچ: مودریچ مرا برای پیوستن به چلسی متقاعد کرد

-

متئو کواچیچ هافبک کروات رئال مادرید که هفته پیش با قراردادی یکساله به چلسی قرض داده شــد، اعتراف کــرد که هموطن و همتیمیاش لــوکا مودریچ به او توصیه کرده است که اگر دنبال فرصت بیشتر بازی است، چلسی را انتخاب کند. مودریچ از سال 2015 که اینتر را به مقصد رئال مادرید ترک کرد در این تیم بیشــتر یک مهره نیمکتنشین بود و به همین دلیل تابســتان امسال فشار زیادی به رئالیها آورد تا بــا انتقال او برای رفتن به تیمی که فرصت بیشــتری برای بازی داشته باشد موافقت کنند و این اتفاق در نهایت رخ داد، هرچند کــه انتقال او قرضی و بدون بند خرید قطعی در پایان فصل است و این یعنی که رئــال مادرید در صــورت تمایل میتواند او را برگردانــد. کواچیچ به نشــریه ایوینینگ اســتاندار­د گفت: «من همیشه با لوکا صحبت میکنم. او برای من بســیار خوشحال است. لــوکا ناراحت اســت که مــن دارم از او جدا میشــود چون ما واقعا به هم نزدیک هستیم اما گفت که لندن شهر فوقالعادها­ی است. او گفت که لیگ برتر برای من در ابتدا ســخت خواهد بود اما ایــن را هم گفت که این لیگ زیباست و استادیومها­یش همیشه پر هستند و من از تجربه بازی در آنجا لذت میبرم.»

هافبــک ســابق اینتر ادامــه داد: «من تابستان امسال در رئال مادرید خیلی تمرین نکردهام چون شــدیدا میخواستم به چلسی بیایــم و به همین دلیل آنقدرهــا با رئال کار نکــردهام. اینجــا اما تمام تالشــم را میکنم تا آماده شــوم. بــرای بازی کــردن در کنار جورجینیــو هیجان زدهام و فکــر میکنم از بــازی در کنار او لذت خواهم برد. با این حال همه چیز به نظر ســرمربیما­ن بستگی دارد. مــن باید تمام تالشــم را انجام دهم تا خودم را ثابت کنم.»

کواچیچ در پاسخ به این سوال که آیا برای او جام بردن در چلسی سختتر از رئال مادرید خواهد بود، گفت: «بله قطعا اما این تیم هم در سالهای گذشــته جامهای زیادی برده است. من دارم به تیمی ملحق میشــوم که همیشه به دنبال کسب پیروزی بوده است.»

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran