Iran Varzeshi

نکونام: چرا در هوای خنک استراحت دادند

-

جواد نکونام ســرمربی تیم فوتبال نســاجی درباره تســاوی تیمش مقابل پارس جنوبی جــم میگوید: «01تا 15 دقیقــه اول بازی ندیدیم اما در نیمه دوم وقــت زیادی تلف شــد. نمیدانم در چه دمایی باید اســتراحت دهند؟ اینجا باید دماســنج بگذارند. هوا کامال خنک بود و نمیدانم چرا استراحت دادند؟ زمانی که نیاز بود و فوتبال بازی میکردیم، بازی را میخواباندن­د. 90 درصد تیم ما رفته بود و این تیم به بازسازی نیاز داشت. به همین دلیل برای نتیجه به زمان نیاز دارد. مردم میدانند من چطور کار میکنم. تیمی که 24 ســال در لیگ برتر نبوده حاال نیاز به زمان دارد. بچهها هم به حمایت هواداران نیاز دارند. نساجی نیاز دارد تا خودش را قدرتمند کند. من میخواهم پایه تیم را خوب کنم تا ســالها در لیگ برتر بماند. مــا به دنبال برطرف کــردن نقاط ضعف هستیم اما یارگیری سخت است و شرایط کامال نابرابر. شــما دیدید وقتی شجاعی را بــازی دادیم روند تیــم تغییر کرد. هر چه زمان بگذرد این تیم بهتر میشــود. دیدید که ما میتوانستیم بر حریف غلبه کنیم اما دقت نکردیم و بازی متاســفانه مساوی شد.»

او درباره وضعیت هافبک تیمش و شایعه حضور او در استقالل میگوید:«او صحبتهایــی مطــرح کــرد و اعتراض داشت. من دوســت دارم همه بازیکنان عاشق نساجی باشند. هر که فکر میکند نساجی از او کوچکتر است نمیتواند بازی کند. بارانی تمرکز الزم را نداشت، من او را بیرون گذاشــتم. هر وقت خوشــحال بــود میتواند به بازی برگردد. ســرمربی استقالل هم پیام داده بود این بازیکن را نمیخواهد.»

او مدعی است که مصدومان تیمش مشــکالتی را برای چیدمانهای او ایجاد کردهاند. « مــا 13 بازیکن روی نیمکت داشتیم و مشکالتی بود اما بازیکنان یکی یکی میرســند هر طور شده باید نتیجه بگیریــم و تیــم را بهتر کنیــم. مطمئن باشید نســاجی ســالها با خیال راحت میتواند در لیگ بازی کند. تماشــاگرا­ن متوجــه فوتبال میشــوند و میبینند ما کار میکنیم. مــا 8 بازیکن لیگ برتری بیشــتر نداریم و از دو تای آنها استفاده کردیــم. متاســفانه یا مصــدوم بودند یا محروم. ما قدردان مردم هســتیم و من عالقه خاصی به نساجی و مردم مازندران به خاطر حمایتهایشـ­ـان دارم. من هم برای نساجی زحمت میکشم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran