Iran Varzeshi

ذوالفقارنس­ب: بازیهای پرسپولیس در اهواز همیشه با حواشی بوده

-

بیــژن ذوالفقارنس­ــب کارشــناس فوتبال معتقد است استقالل خوزستان و پرسپولیس در بازی هفته سوم محتاطانه کار کردنــد که این مســاله باعث شــد کیفیت بازی پاییــن بیاید: «بازی جالبی را از دو تیم شاهد نبودیم و دو تیم بسیار محتاطانه عمل کردند. با آنکه پرسپولیس مالکیــت تــوپ را در اختیار داشــت اما نتوانست از این مزیت به درستی استفاده کرده و به برد دست یابد. شاگردان یزدی در ایــن بازی عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند و اگر با همین انگیزه جلو برونــد، میتواننــد در میانه جدول جایگاهی مناســب داشته باشند. این تیم جوانانی بااســتعدا­د و باانگیزه در اختیار دارد کــه باید بــه درســتی از آنان بهره ببرد.»

ذوالفقارنس­ــب درباره حواشــی رخ داده در ایــن بازی هــم توضیح میدهد: «بازیهای پرســپولیس در اهواز همیشه با حواشــی همراه بوده. در این بازی هم به دفعات شــاهد قطع شدن جریان بازی به دلیل گرمای هوا و رفتار بد تماشاگران بودیم که این اتفاق در روند جریان بازی تبعات منفی به دنبال داشــت. متاسفانه شــاهد این قبیل اتفاقــات در بازی اهواز بودیم که مدیران مجموعه نتوانستند این نابســامان­یها را به درستی مدیریت کنند و باید در این زمینه بهتر عمل میشد.»

کارشناس فوتبال کشورمان در رابطه با شرایط پرســپولیس در لیگ قهرمانان آســیا و نیمکت خالی ایــن تیم به دلیل محرومیــت از پنجــره نقــل و انتقاالت میگوید: «اگر پرســپولیس مورد حمایت صحیح و جدی قرار نگیرد دچار مشکالت بزرگی خواهد شــد و بــا توجه به قوانین جدید در آســیا که هر تیم حق استفاده از ۶ بازیکن خارجی را دارد کار برای این تیم دوچندان سخت شده و تبدیل به یک رقابت نابرابر میشود. باید این نکته را هم بگویــم که ما در جــذب بازیکنان خوب خارجی هم عاجز هســتیم و نمیتوانیم همپای دیگــر رقیبــان بازیکنانی درجه یک جذب کنیم. امیــدوارم فوتبال ایران نمایندهای در آسیا داشته باشد که بتواند از منافع ملی فوتبال ایران دفاع کند.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran