Iran Varzeshi

متاسفیم آقای نریموسی!

توجیه سنگ پرانی با ماجرای تالفی

-

بــازی اســتقالل خوزســتان - پرســپولیس در نیمه نخســت تحت تاثیر اتفاقات روی سکوها زشتتر از آن چیزی بود کــه در قاب تلویزیون میدیدیم.

این مســابقه قبل از شروع و در حین بــازی چند بار متوقف شــد و اتفاقات عجیبی روی ســکوها افتاد. در این میان نریموســی گزارشــگر باســابقه مرکز خوزستان که در تمام این ســالها گزارشهای بیطرفانهای داشــته و موضع گیریهای تعصبی نداشــت شــگفت زده مان کرد. این گزارشــگر خوزســتانی بارها ســعی داشت سنگ پرانی و جنجال هواداران تیم میزبــان را به اتفاقات بازی هفته قبل پرســپولیس - فوالد ربط دهد و به طور غیر مســتقیم بگوید اتفاقات امشب ورزشــگاه غدیر به تالفی آن اتفاقات رخ میدهد.

نریموســی کــه همیشــه بــه گزارشهــای بیطرفانه مشــهور بوده و برخالف بســیاری از گزارشــگرا­ن شهرستانی تلویزیون مراکز استانها تیم خودشــان را ایرانی و تیم حریف را غیــر خــودی نمیپندارد ســعی داشــت بگوید اگر در ورزشگاه آزادی آن اتفاقات نمیافتــاد االن هواداران استقالل خوزستان بازی را به جنجال نمیکشیدند.

فقــط میتوانیــم بــرای آقای نریموســی ابــراز تاســف کنیم چرا کــه درگیریهای هفته قبل بســیار جزئیتر از اتفاقات امشــب ورزشگاه غدیر بود ضمن اینکه آن درگیریها بین هواداران دو تیم پرســپولیس و فــوالد رخ داد و بــازی را به جنجال نکشید.

در واقع هواداران پرسپولیس نه سنگی به ســوی بازیکنان و اعضای تیم فوالد پرتاب کردند نه باعث توقف مسابقه شدند؛ ضمن اینکه اگر اتفاق زشتی در یک مسابقه و ورزشگاه رخ میدهد نباید به شکل زشتتر تکرار شود.

بدتر اینکه این اتفاق را نمیتوان با هیــچ بهانــهای توجیه کــرد اما گزارشگر خوزســتانی درصدد توجیه این اتفاقات بود.

هر چند این نخستین بار نیست در ورزشگاههای اهواز اتفاقات تلخی رخ میدهد و ظاهــرا آخرین بار هم نخواهد بود.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran