Iran Varzeshi

مصدومیت،‌محرومیت‌و‌نارضایتی‌پورموسوی

-

تیم فوالد خوزســتان کــه از دو بازی اولش مقابــل پارس جنوبی و پرسپولیس ســه امتیاز به دســت آورده بود با چند تغییر به مصاف نفت مسجدســلیم­ان در هفته سوم رفت. البته سیروس پورموسوی حتما برای این تغییرات دالیلی دارد. او در بازی ســوم از عبدا... کرمی مدافع باتجربه تیمش که در اکثر بازیهای ســال گذشــته بازیکن ثابــت بود به عنوان بازیکن ذخیره اســتفاده کرد که به نظر میرسد دلیل اصلی آن نارضایتی ســرمربی از عملکرد این بازیکن در بازی مقابل پرسپولیس بود. البته باید دید این شوک میتواند نتیجه مثبتی به همراه داشته باشد یا خیر.

ســیروس پورموسوی سرمربی تیم در بازی با نفت مسجدسلیمان دو مدافع چپ و راســت و دو هافبک دفاعیاش را در اختیار نداشــت. پیمان شــیرزادی، فرزاد جعفری و فرشاد ساالروند مصدوم بودند و سینا مریدی هم که در بازی مقابل پرسپولیس اخراج شده بود. پورموسوی مجبور شد از رضا میرزایی در دفاع راســت و احمد جاللی بازیکن 19 ساله در سمت چپ خط دفاعی استفاده کند که اتفاقا عملکرد بدی هم نداشت. در عمق خط دفاع هم میالد بدرقه جایگزین عبدا... کرمی شده بود.

اما این همه دالیل موفق نبودن فوالد نیســت. سروش رفیعی که قرار شــده یک نیم فصل برای این تیم بازی کند و به پرســپولیس برگردد به دلیل حضور نداشــتن در تمرینات پیش فصل آمادگی الزم را ندارد اما در ترکیــب اصلی قرار میگیرد. مهدی زبیدی هم با اینکه در نیمه اول بازی با نفت مسجدســلیم­ان عملکرد خوبی داشت اما در نیمه دوم تا حدودی بدنش تحلیل رفت که البته بی ربط به شــرایط آب و هوایی این روزهای اهواز نیست. به نظر میرسد فوالد برای بازی این هفته با نساجی در خانه مشــکل خاصی نداشته و اکثر بازیکنان این تیم در شرایط مسابقه باشند. آنها به سه امتیاز این بازی خانگی نیاز دارند و البته که شرایط آب و هوایی برای تیم قائمشــهری کار را ســخت میکند. مدافع سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس در ادامه گفت: «ببینید واقعیت این است که در حال حاضر یکسری مشــکالت بزرگ در جامعه وجود دارد که پرداختن به این اخبار باعث میشود کســی به آنها توجه نکند. در زمانی که ماجرای ما پیش آمد بحث اختالس سه هزار میلیاردی خیلی داغ و مطرح بود اما با موازیســاز­ی رسانهای باعث شدند آن اتفاق بازی با داماش ماجرای اختالس را کمرنگ کند. یکی از روزنامهنگا­ران مطرح ایرانی میگفت که بحثی به نام موازیســاز­ی رســانهای وجود دارد که برای دور کردن افکار جامعه از برخی مســائل بزرگ انجام میشود. وقتی مثال ماجرای گم شــدن 9 میلیارد دالر مطرح اســت با خبر خوشــحالی بعد از گل بازیکنان استقالل موازیسازی رسانهای میکنند تا کسی دیگر به آن دالرهای گم شده فکر نکند.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran