Iran Varzeshi

ما‌3‌بر‌صفر‌برنده‌ایم

-

تیم گســترش فــوالد تبریز در بــازی مقابل بادران حاضر نشــد. به همین دلیل مســووالن تیم تهرانی خودشان را برنده بازی میدانند.

ایزد ســیفا... پــور مدیرعامل بــادران در این باره میگوید: «دیروز تیــم بادران تمــام مدارکهای الزم را برای ورود به زمین داشــت. آماده بازی افتتاحیه با تیم بانیگســتر یا ماشینســاز­ی تبریز بودیم، در واقع هنوز متوجه نشدیم اسم این تیم چه هســت. یکی میگوید ماشینسازی تبریز، یکی میگوید بانیگســتر. به هر حال قبل از روز بازی جلســهای برگزار کردیم.

زمــان بازی برای گرم کردن به اســتادیوم آمدیم حتی تاوت قرآن هم انجام شــد، آماده بــازی بودیم کــه در نهایت نماینده فدراســیون و داور دیــدار ایــن بازی را کنســل کردند، به علت اینکه مســووالن تیم ماشینســاز­ی تبریز مدارک الزم و کارت بــازی را نداشــتند. این بازی طبق صورتجلســه­ای کــه نماینده فدراسیون فوتبال و داور بازی نوشته بود متوقف شــد و طبــق ماده ۱۶ کمیتــه انضباطی اگر یــک بازی به علت کوتاهی یک تیم برگزار نشــود 3 بر صفر به نفع تیم دیگری خواهد شد و ۰5 میلیون تومان هم باشگاهی کــه مرتکب اشــتباه شــده جریمه خواهد شد.»

سیفا... پور مدعی است نماینده فدراســیون هم در جریان این اتفاق بــود: «بازی باید 3 بر صفر به نفع ما تمام شــود و ما این 3 امتیاز کامل را کسب کردیم چراکه ما هزینه کردیم، به تبریــز رفتیم و آماده بازی بودیم، برای من به شــخصه جالب است که چطور مســووالن تیــم، کارت بازی را پیگیر نبودند حتی به فدراســیون فوتبال و ســازمان لیگ هم ارســال نکردند. ۴

5 دقیقــه در زمین بازی معطل ماندیــم و منتظــر بودیم تــا لحظه آخر این مدارک از ســوی باشــگاه ماشینســاز­ی تبریز ارسال شود اما نشد. حتی نماینده فدراسیون فوتبال گوش بــه زنگ بود امــا طبق قانون از ســوی داور بازی به اتمام رسید، مدارک هم نرسید و ما هم برگشتیم. طبق قانون باید ایــن بازی با نتیجه 3 بر صفر به نفع ما تمام شود.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran