Iran Varzeshi

کی‌-‌5‌ ‌به‌سود‌پروفسور

-

نفت مسجدســلیم­ان شاید خیلی باســابقه نباشــد امــا عبداله ویســی پیش از این بــا تیمهای زیادی مقابل پرسپولیس ایستاده است. او نخستین بار ســال 1۳89 در ورزشگاه آزادی و در حالــی که هدایت صبــای قم را بر عهده داشــت، مقابل پرســپولیس (با ســرمربیگر­ی علی دایی) قرار گرفت و 4 بر یک برنده شد.

ویسی یک فصل بعد با همان تیم بازی رفت را دو بر صفر به پرسپولیس دنیزلی باخــت و بازی برگشــت هم 2 - 2 به پایان رســید. در بازی رفت پرسپولیس و پیکان در لیگ دوازدهم، قرمزهــا در حالی ۶ بر صفر به پیروزی رسیدند که عبداله ویسی روی نیمکت حریف نشســته بود امــا پیش از بازی برگشت مقابل پرســپولیس برکنارش کردند.

در فصــل ســیزدهم ویســی با استقالل خوزستان تیم علی دایی را با تساوی بدون گل متوقف کرد اما بازی برگشــت را یک بر صفــر باخت. بازی رفت لیــگ چهاردهم را پرســپولیس درخشــان 2 بــر یــک از اســتقالل خوزســتان که ویسی سرمربیاش بود، برد و بازی برگشت با دستیاران برانکو با تساوی یک - یک به پایان رسید.

بازی رفت لیگ پانزدهم نخستین تقابل ویســی و برانکو بــود. این بازی را آبیهای میزبان دو بر یک به ســود خودشــان تمام کردند تا نخســتین و تنها پیروزی ویســی مقابل برانکو رقم بخورد. بازی برگشــت را پرسپولیس و برانکو با دو گل بردند. برانکو - ویســی لیگ شــانزدهم در بازی پرسپولیس و سپاهان رقم خورد و قرمزها سه بر یک به پیروزی رســیدند. در بازی برگشت هم باز برانکو برنده شــد؛ این بار 2 بر یک. بازی رفت پرسپولیس و استقالل خوزستان در لیگ هفدهم را شاگردان برانکو سه بر یک بردند و بازی برگشت را هم با یک گل.

در واقــع پرســپولیس و عبداله ویســی تاکنون 14 بار بــا هم رودررو شدهاند که حاصل آن 9 پیروزی برای قرمزها، ۳ تســاوی و 2 پیروزی برای ویســی بوده اســت. برانکــو هم در ۷ تقابلــش با این مربی، ۵ بازی را برده و تنها یک بار باخته است. پرسپولیسیه­ا در تقابل با عبداهلل ویســی ۷2 گل زده و 12 گل خوردهاند. در 14 دیدار اخیر آنها هم 9۳ گل رد و بدل شــده. یعنی در هر بازی نزدیک به سه گل.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran