Iran Varzeshi

هم استیلی اعتراض کرد هم نماینده عربستان

-

صبــح روز ســه شــنبه نشســت هماهنگــی بازی ایران – عربســتان در ســالن جلســات یکی از اتاقهای هتل کلکشــن برگزار شد که حمید استیلی و رضا چلنگر نمایندههای تیم ایران بودند. از نــکات جالب توجه ایــن بود که رنگ پیراهن دو تیم مشخص نشد و قرار شد کمیتــه برگزارکنند­ه مســابقات پس از مشــورت با داوران رنگ پیراهن بازی دو تیم را مشــخص کند. پیراهن اول ایران که پیشــنهاد دادهاند سفید رنگ است و لبــاس اول گلر نیز مشــکی. لباس دوم ایران نیز قرمز است و لباس گلر سبز.

در ایــن جلســه، ابتدا اســتیلی به مسافت طوالنی هتل محل اقامت تا محل تمرین اعتــراض کرد و در ادامه نماینده عربســتان نیز به همین مــورد اعتراض کرد و مدعی شــد که برای برگزاری هر جلسه تمرینی بیش از 2 ساعت در مسیر معطل شدهاند.

طبق اعالم مســوول برگزار کننده مســابقات تیمها در مرحلــه گروهی در هر مســابقه 3 تعویض داشته باشند اما در صورت صعــود در مرحله بعد هر تیم میتواند ٤ تعویــض در یک بازی انجام دهد.

همچنین اعالم شــد تمامی کسانی که ID مسابقات را دارند اعم از بازیکن، مدیــر و همراهان باید پــس از پایان در راهــروی خبرنگاران در صــورت روبهرو شدن با ســواالت خبرنگاران به سوالها پاســخ بدهند در غیر این صورت جریمه خواهند شد.

با اعالم مســوول برگزار کننده قبل از این بازی نشست رسانهای برگزار نشد. مسوول برگزارکنند­ه مسابقات در پاسخ به خبرنــگار ایرانی در ایــن باره گفت: «قوانین بازیهای آسیایی با ای اف سی و فیفا فرق میکند و ما برنامهای هم برای برگزاری نشست خبری نداشتهایم.»

از سوی دیگر اعالم شد درج هرگونه شــعار مذهبی روی پیراهــن با جریمه همراه خواهد بود ضمــن اینکه هر تیم روی نیمکــت میتوانــد ٩ بازیکن و ٦ همراه داشته باشد.

از دیگــر نکات قانونــی این دوره از مسابقات این اســت که تیمها حتی روز قبل از مسابقه نیز نمیتوانند در ورزشگاه محل مســابقه تمرین داشــته باشــند، بنابراین تیم امید کشورمان هم روز سه شنبه در ورزشگاه محل بازی نیز تمرین نکرد و دوباره به اردوگاه بیگ استار رفت.

مهدی قائدی که میتواند ســتاره تیم امید باشد با اندونزیایی­ها عکس ســلفی میگیــرد. برخی بــه خاطر چهــره جدید او از ایــن بازیکــن انتقــاد کردهاند امــا امیدواریم حاشــیهها روی مســائل فنی این بازیکن تاثیر منفی نگذاشــته باشــد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran