Iran Varzeshi

فاندرسار، اولین مدیر فوتبال در تاریخ منچستر

-

ادویــن فاندرســار فاصلــه زیادی تا تبدیل شــدن به اولیــن مدیر فوتبال تاریخ باشگاه منچســتریو­نایتد ندارد. به تازگــی اخباری منتشــر شــده مبنی بر اینکه شیاطین ســرخ قصد دارند مونچی مدیر ورزشی موفق باشگاه رم که کارنامه کاری درخشــانی در ســویا دارد را بــه خدمت بگیرند اما فاندرســار که سابقه مدیریت باشــگاه آژاکس را دارد هم جزو گزینههای منیونایتد است.

منچستریونا­یتد مراحل اولیه جست و جوی خود برای اســتخدام اولین مدیر

دیلی میل- روملو لوکاکو با مرسدس 102 هزار پوندیاش به تمرین یونایتد رفت. قیمت این ماشین تقریبا برابر با حقوق 4 روز لوکاکو است. این مدل مرسدس 500 اسب بخار قدرت دارد و صفر تا صد آن 3/7 ثانیه است.

فوتبــال تاریخش را آغاز کرده اســت و ظاهرا این تصمیــم بیارتباط با عملکرد ضعیف این باشگاه در بازار نقل و انتقاالت تابستان امسال و ســالهای قبل نیست. تابستان امسال پرافتخارتر­ین تیم انگلیس سه بازیکن جدید خرید اما تمام نیازهای ژوزه مورینیو را برطرف نکرد و آقای خاص هم علنا نارضایتــی­اش از این موضوع را ابراز کرد. در این باشــگاه برخالف سایر باشــگاهها مسوولیت خرید بازیکن و عقد قراردادها برعهده مدیر اجرایی اد وودوارد اســت و این موضوع در ناکامیهای اخیر شــیاطین ســرخ در بازار نقل و انتقاالت بیتأثیر نبوده است.

فاندرســار بــه خاطــر ارتباطش با اولدترافور­د و عملکرد درخشــانی که در حــوزه مدیریتی در زمــان فعالیتش در آژاکس داشته مدنظر باشگاه سابق دوران بازیگریاش قرار گرفته اســت. در همین حال عالوه بــر مونچی از فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشــی باشــگاه یوونتوس هم به عنوان محبوبترین گزینههای قرمزهای شهر منچستر برای مدیریت حوزه نقل و انتقاالت باشگاه یاد میشود.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran