Iran Varzeshi

والنسیا از گامیرو رونمایی کرد

-

باشگاه والنسیا فرآیند انتقال کوین گامیــرو از اتلتیکوماد­ریــد را که برایش 16 میلیــون یورو هزینه داشــت کامل کرد و او را رســما به خدمت گرفت. این مهاجم فرانسوی سال 2016 پس از ارائه بازیهایی خوب در ســویا نظر مسووالن اتلتیکوماد­رید را جلب کرد و به این تیم پیوست اما در آنجا به ندرت توانست نظر دیهگو ســیمئونه را برای میدان دادن به او در ترکیــب اصلی جلــب کند و این در حالی بــود کــه اتلتیکوماد­رید برای خریــد او رقمی در حــدود 32 میلیون هزینه کرده بود. گامیرو فصل گذشــته در اللیگا تنها 11 بــار در ترکیب اصلی اتلتیکوماد­ریــد به میــدان رفت و با این حال توانســت 7 گل بزنــد و به تیمش برای کســب مقام نایب قهرمانی کمک کنــد. با اینکــه گامیرو بــه عنوان یک گزینه قابل اســتفاده در دو پست بال و مهاجم شناحته میشد، ورود بازیکنانی مانند جلسون مارتینس، نیکال کالینیچ و توما لمار، کار او برای رسیدن به ترکیب اصلی را بسیار سختتر از قبل کرد و در نهایت اتلتیکوییه­ا تصمیم گرفتند این بازیکن 31 ساله را به والنسیا بفروشند و از فروش او 16 میلیون یورو کسب کنند.

گامیرو با ورودش به مستایا، دومین بازیکن هجومی شــد کــه خفاشها در تابســتان امســال به خدمت میگیرند. پیش از او والنســیا میچی باتشــوایی، مهاجــم بلژیکــی چلســی را به صورت قرضــی جذب کــرده بــود. گامیرو در کنفرانس خبری مراســم معارفهاش در والنســیا در پاسخ به این ســؤال که آیا برای بازی خــارج از خانه تیمش مقابل اتلتیکوماد­رید آماده است، گفت: «شاید. برای من جهت هماهنگ شدن با تیم و کســب آمادگی زمان زیادی باقی نمانده اســت. من یک هفته زمــان دارم و باید برای آن بازی آماده شوم.»

شــایعات حاکی از آن اســت که ســیمئونه و اتلتیکو نســبت به فروش گامیــرو بیمیل بودهانــد به خصوص به یک رقیب مســتقیم در کورس قهرمان اما اصرار او مسیر انتقالش را هموار کرده است.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran