Iran Varzeshi

برای شما ارزشهای فوتبال اهمیتی ندارد

پاسخ چک به شوخیهای باشگاه لورکوزن:

-

پتر چک، دروازهبان آرسنال از باشــگاه بایر لورکوزن انتقاد کرده و گفتــه آنها احترامی برای او قایل نبودهانــد. چک در بازی آرسنال با منچسترسیتی نزدیک بود پاس رو به عقب شــکودران موستافی را به اشتباه وارد دروازه خودی کند امــا توپ با فاصلهای اندک به بیــرون رفت. ویدیو این صحنه در شــبکههای اجتماعی بسیار پخش شد و طرفداران این سوال را مطرح کردند که حاال که برند لنو از لورکوزن به آرســنال آمده، چرا چک در دروازه ایستاده است.

باشگاه لورکوزن هم فیلم آن صحنه را در توییتر منتشر کرده و نوشــته اســت: «ما شاید یک نفر سراغ داشــته باشیم!» آنها در توییتی دیگر هم نوشــتهاند: «ببینید چطور از عقب بازیسازی میکننــد» و ویدیوها یک پاس لنو در فصل گذشــته بوندسلیگا را منتشــر کردهاند که در نهایت منجر به گل میشود.

چک بــه ایــن باشــگاه بوندسلیگای­ــی حمله کرده و در توییتر نوشته است: «در آرسنال، برای مــا ارزشهای مهمی مطرح اســت که باعث شــده باشگاه بزرگی شــویم، نــه اینکه تنها یک تیم فوتبال داشــته باشیم. رقابت جوانمردانه، حرفهایگری و اخــاق ورزشــی بزرگترین چیزهایی هستند که میتوانید به فوتبالیسته­ای جوان یاد بدهید و ناراحتکنند­ه است که میبینید بــرای باشــگاهها­ی دیگر چنین ارزشهایی مهم نیست.»

او اکانت باشگاه لورکوزن را هم منشن کرده است.

لورکوزن هم در جواب نوشته: «ســام پتر. به نظر میرســد از شوخی ما در این زمینه که دوست داریم لنو، بازیکن سابقمان را در میدان ببینیم کمی بد برداشــت شــده اســت. ما قصد شوخی داشــتیم. ما به ارزشهایی که تو گفتی احترام میگذاریم و برای تو و باشگاه بزرگت بهترینها را آرزو میکنیم. عجب واکنش خوبی هم مقابل آگوئرو داشتی!»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran