Iran Varzeshi

ایراننژاد: اخراج نشدم، خودم رفتم

-

محســن ایراننژاد مدافــع این فصل ســپیدرود که بعد از باخت به ســپاهان با دریافت رضایتنامه از این تیم جدا شده بود، درباره شرایط تیم سابق خود میگوید: «بعد از توافق با ســپیدرود کار را شروع کردیم. متاســفانه از همان ابتدا با حاشیه مالکیت تیــم روبهرو شــدیم که خود این مســاله یارگیری را برای ما سخت کرد. با این حال تا نزدیک به مسابقات پیش رفتیم تا اینکه رای بــه نفع مالکیت آقای نوین داده شــد. دیر شــروع کردن ما و همچنین نداشــتن بدنسازی مناسب باعث شد شروع کارمان با نتایــج بدی رقم بخورد که همه ما مقصریم اما ساختار بدی داشتیم که همینطور پیش رفتیم. به هر حال تصمیم گرفتیم خیلی از موضوعات را بیان نکنیم تا شــخصیت تیم را در همــان ابتدای فصــل کوچک نکنیم چون به هر حال ما بازیکنان اســم باشگاه ســپیدرود رشــت را یدک میکشیدیم اما بدون هیــچ تمرکزی وارد بازیها شــدیم و نتیجهاش این شــد که هیچکس در حد خودش ظاهر نشد. کادر هم تمام وقت خود را برای جمع کردن حواشی میگذاشت اما طبیعتــا تمرکزی برای مســائل فنی وجود نداشت. فقط امیدوارم هر چه زودتر شرایط تیم درست شــود و بتوانند نتایج خوبی به دست آورند.»

ایراننژاد درباره شــایعات موجود در خصوص کمکاری برخی بازیکنان سپیدرود هم توضیــح میدهد: «هیچ کــمکاری از جانــب بچههای تیم صــورت نمیگرفت و فقط نبود تمرکز باعث این نتایج شد.»

مدافع ســابق ســپیدرود در رابطه با جداییاش میگوید: «با اینکه جدا شدم اما به حواشــی به وجود آمده دامن نمیزنم و احترام میگذارم به مردم رشــت چون اگر قرار باشد همه چیز گفته بشود برای استان بزرگی مثل گیالن جالب نخواهد بود. دالیل زیادی بود که تصمیم گرفتم جدا بشوم. اول برداشتن فشار از روی کادر فنی بود چون ما به صالحدید آقای عزیزی به تیم سپیدرود آمدیم و مهمتریــن دلیل هم وقتی بود که احســاس کردم نمیتوانم با بودنم هوادار را خوشحال کنم و به نظرشان احترام گذاشتم و از تیم ســپیدرود جدا شدم. شاید با این کار یک فصل ورزشــی را از دســت بدهم امــا تصمیم بــه جدایی گرفتــم. بعضی از خبرگزاریها عنوان کردند اخراج شدم ولی جدایی به خواست خودم و همکاری باشگاه انجام گرفــت. در آخر آرزوی موفقیت برای دوستانم در تیم سپیدرود و هواداران واقعی این تیم پر طرفدار دارم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran