Iran Varzeshi

ساکت: افتخار سهگانه فوتسال با قهرمانی مس تکمیل شد

درباره مفقود شدن ۶۱۳ هزار دالر حق پخش تلویزیونی حرف نمیزنم

-

تیم فوتســال مس ســونگون که با اقتدار قهرمان باشــگاهها­ی آسیا شــده بود به تهران برگشــت. محمدرضا ساکت دبیر کل فدراسیون فوتبــال دربــاره قهرمانــی تیم فوتســال مس ســونگون ورزقان در جام باشــگاهها­ی آســیا میگوید: «بعد از قهرمانی تیم ملی بزرگســاال­ن مردان و ســپس بانوان در آسیا با قهرمانی مس افتخار سهگانه فوتسال ایران و ضلع سوم مثلث ایــن موفقیت تکمیل شــد و بار دیگــر اقتدار فوتسال ایران را در آســیا و جهان ترسیم کرد. تالشهایی که فدراســیون فوتبال و ســازمان لیگ فوتســال در برگزاری منظــم لیگ انجام داد، باعث ارتقای کیفیت این رشــته و نماینده ما در آســیا شده است. در دو ســال گذشته با بدشانسی نتوانستیم قهرمانی باشگاههای آسیا را به دســت آوریم اما امسال توانمندی بازیکنان و کادر فنی در کنار مدیریت خوب مجموعه مس کــه بهعنوان یک بخش صنعتی و نماینده مردم غیرتمند آذربایجان شرقی این تیم را پشتیبانی کردنــد منجر به افتخارآفری­نــی و بازپسگیری جام قهرمانی شــد کــه از کافی و مدیریت مس تشکر میکنم. موفقیت بزرگی که رقم خورد به تمام مردم ایران بخصوص آذربایجانی­های عزیز تبریک میگویم. فوتســال یک رشته اثباتشده در فعالیتهای فدراســیون اســت که در کنار فوتبال و فوتبال ســاحلی افتخــارات خوبی را کسب کرده است. تمام تالش خانواده فوتبال نیز ارتقا و پیشــرفت این رشته است. از حمایتهای رسانهها و انرژی مثبت 0۸ میلیون ایرانی نیز که به این موفقیت کمک کردند تشکر میکنیم.»

او مدعی است که سطح این رشته ورزشی روز به روز در آســیا پیشرفت میکند: «هر روز کــه جلوتر میرویم با توجه به رشــد فوتســال در آســیا، کار هــم برای تیمهای ما ســختتر میشــود اما تیمهای ما نیز بــا درک موقعیت و مسوولیتشنا­ســی با قدرت و توان بیشــتری تالش میکنند. در اردویی هم که مس در تهران داشت، مرکز پزشکی و سالن اختصاصی تیم ملی فوتسال را در اختیار این عزیزان قرار دادیم تا با امکانات خوبی برای حضور در رقابتهای آسیایی آماده شــوند.» ساکت با اشــاره به نگرانیهای صانعی در مــورد کمبود دیدارهــای تدارکاتی برای تیــم ملی زیر 21 ســال اینطور میگوید: «فدراسیون تالش کرده بهترین امکانات را برای این تیم در حد توان فراهم کند و آنچه در توان ما بوده و امکانش وجود داشته، انجام شده است. بیش از یک و نیم ســال اســت که این تیم در اردوهای مختلف به ســر میبــرد و نباید مانعی برای موفقیت آن وجود داشته باشد.»

دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره ماجرای مفقود شدن 316 هزار دالر حق پخش تلویزیونی اظهارنظــر خاصی نمیکند: «اجــازه دهید این موضوع از طریق مبادی قانونی پیگیری شــود و من اظهارنظری نداشته باشم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran