Iran Varzeshi

تارتار:‌پرسپولیس ‌یها‌را‌برای‌رفاقت‌بیشتر‌آوردم

لباسهای زرد به ما نیروی عجیبی میدهد

-

تیم پارس جنوبی جم پنجشنبه در چهارمیــن هفته فصــل هجدهم مقابل اســتقالل قــرار میگیرد. یکی از مســائلی که طی روزهای گذشته در این خصوص مطرح شــده، حضور بازیکنان ســابق پرسپولیس در پارس جنوبــی و بــازی کردن آنهــا مقابل استقالل است.

مهدی تارتــار ســرمربی پارس جنوبی در مورد این مســاله میگوید: «همــه ما در حال حاضــر تیم پارس جنوبی جم هستیم. بحث پرسپولیسی و اســتقاللی همیشــه وجود دارد و حواشی ایجاد میکند. به همین خاطر مــا برنامهمان را روی این گذاشــتیم که اگــر میخواهیم از تیمهای بزرگ بازیکن بگیریم از یک رنگ باشــد تا باعث رفاقت بیشتر در تیممان شود. ما دسته قرمز را انتخاب کردیم. خود من سالها در پرســپولیس حضور داشتم و به همین خاطر از بازیکنان ســابق پرسپولیس در تیممان استفاده کردیم تا رفاقتها بیشتر شود. از سوی دیگر ما ســعی کردیم بازیکنان باتجربهمان را در فصل جاری بیشتر کنیم. پارسال کار بزرگی انجام دادیم و تیمها، دیگر به چشــم یک تیم معمولی به ما نگاه نمیکردند.»

ســرمربی پارس جنوبــی درباره تقابــل فرشــاد محمدیمهــر مدافع کنونی استقالل با تیم سابقش توضیح میدهــد: «فرشــاد یکــی از بهترین مدافعان راســت فوتبال ایران اســت. من شــناخت کاملــی روی او دارم و پیشــرفت خیلی خوبی داشته. همین کــه در تیم بزرگی مثل اســتقالل او خسرو حیدری را نیمکتنشین کرده و وریا غفــوری را به پســت دیگری ســوق داده، نشــان میدهــد چقدر توانمند اســت. برای فرشاد جز بازی روز پنجشــنبه مقابل خودمان آرزوی موفقیت میکنم.» تارتار درباره حضور هواداران پارس جنوبی مقابل استقالل در ورزشــگاه تختی جم هم میگوید: «بســیار خوشــحال شــدم از اینکه شــنیدم هواداران ما روز پنجشنبه با لباسهای زرد به ورزشــگاه میآیند. وقتی ما از در ورزشگاه وارد میشویم و میبینیم کل ورزشــگاه زرد است، نیروی عجیبی میگیریم و میتوانیم بــا این روحیه خوب بــازی بهتری را انجام دهیم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran