Iran Varzeshi

نمازی: هیچکس نمیتواند از سبک قلعهنویی خرده بگیرد

افسوس که مقابل استقالل دو امتیاز از دست دادیم

-

امید نمازی، ســرمربی ذوبآهن درباره شــرایط فعلی تیمش در آستانه دیدار حســاس مقابل ســپاهان میگوید: «شــرایط خوبی داریم و آمادگی بازیکنان تیمم باالســت. ما نخستین بازی خود را در قائمشهر خیلی هوشمندانه توانستیم با پیروزی پشت ســر بگذاریم. در دومین دیدارمان باید استقالل را با شکست روبهرو میکردیم که متاســفانه این اتفاق نیفتــاد. مصدومیت رضا حبیــب زاده و اخراج وحید خیلی برنامههای ما را به هم ریخت و افســوس که دو امتیاز از دیدار با استقالل را از دست دادیم. در دیدار هفته گذشــته نیز زمینی که برابر سایپا به میدان رفتیم خیلی خراب بود. البته در این دیدار نتوانســتی­م موقعیت گل زیادی خلق کنیم که شــاید یکی از دالیلش همین خراب بودن زمین باشد.»

نمازی درباره رودررو شدن با سرمربی فصل قبل ذوب آهن یعنی امیر قلعه نویی اینطــور توضیح میدهد: «آقای قلعه نویی یکی از مربیان بزرگ فوتبال ایران اســت. او در همه تیمهایی که کار کرده موفق بوده و با تیم ســپاهان نیز قطعا موفق خواهد بود. شــیوه تاکتیکی او مبتنی بر قدرت بدنی و بازی مستقیم است و به همین دلیل معموال با ســانتر فورواردهای قد بلند وارد زمین میشوند. به هیچ وجه به این شیوه تاکتیکی نمیتوان خرده گرفت چرا که بسیاری از مربیان به این سبک فوتبال اعتقاد دارند. ایشــان هم که با این شیوه توانســته نتیجه بگیرد و یکی از پرافتخارتر­ینهای ایران است.»

او درباره حضور در شهرآورد نیز حرفهایی دارد: «شهرآوردها همیشه سختتر از بازیهای دیگر هســتند. این بازیها سختتر از هر دیدار دیگری آغاز میشوند اما پس از مدتی تیمی که بهتر است میتوان به مالکیت بازی دست پیدا کند و به همین دلیل با آرامش بیشــتری به بازی بپردازد. البته بردن این بازی اعتماد به نفس باالیی میخواهد اما در خودمان میبینیم که بتوانیم این بازی را با کسب سه امتیاز به پایان برســانیم اما در طرف دیگر سپاهانیها نیز به دنبال کسب سه امتیاز هستند و جز به برد فکر نمیکنند.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran