Iran Varzeshi

هومن جعفري

- ‪Houman Jafari‬

لب لعل

جرعهای هم از لب لعل آقای مانژوکیچ نچشیدیم و نامبــرده از تیم ملی کرواســی رفت که رفت! ما خداحافظی این نوگل نوشــکفته از فوتبال ملی را به کرواتها تبریک و تسلیت گفته، امیدواریم هر چه خاک آن مرحوم است عمر شما باشد!

شاباجی خانوم

در راستای اقدامات فرهنگی ورزشی، یک آقایی در جم برای طرفداران استقالل پیغام پسغام گذاشته که هر کســی که با لباس و رنگ آبی به ورزشگاه بیاید خونش پای خودش اســت! البته باشگاه هم خیلی سریع لطف کرد و با تیزهوشی مدیررسانها­ی و مدیران باشگاه سریعا این حرکت را محکوم کرد. فقط امیدواریم نهادهای مســوول هم یکطوری با این رفیق خشــنمان صحبت کنند که تا مدتها به گربه محلشان بگوید شاباجی خانوم! نتیجه اخالقی: دنبال برخورد میگشــتید این هم محل برخورد!

دربی دوندگان

گویا قرار شده باشگاه استقالل در لیگ دوومیدانی تیمــداری کند. پیشــنهاد میکنیم برای عضویت در این تیــم دنبال دوومیدانیک­ار نگردید و همین طلبکاران باشــگاه را بهعنوان عضــو تیم انتخاب کنید. در این ســالها هیچکس اندازه این بندگان خدا دنبال طلبش ندویده! البته انصافا پرسپولیس هم اگر با همین فرمول تیمداری کند رقیب قهاری خواهد شد!

مراسم اسمگذاری

دوستان عزیز جایتان خالی، ظهر در تحریریه چه بحث داغی داشــتیم در مورد اینکه اســم صفحه منهای فوتبال را یکطوری عوض کنیم که فوتبال داخلش نباشــد. ما هم که حساس، پیشنهادهای زیر را تقدیم کردیم. شما هم از هر کدام خوشتان آمد زنگ بزنید تحریریه روی همان اصرار کنید. .1 منهای بعضیها! .2 منهای همون رشته! ۳. همه ورزشها به جز فوتبال! .4 فوتبال کیلو چند؟ .5 ذلیل شی فوتبال! .6 والیبــال، بســکتبال، هندبــال، دوومیدانــ­ی، وزنهبرداری، شنا، شیرجه واترپلو، رزمی و ... .7 کال و ... :8 همش با هم منهای اون! :9 )...( خودتان هم پیشنهاد بدهید! خالصه اینکــه تعارف نکنید. از هــر کدام از این اسمها خوشتان آمد زنگ بزنید روزنامه سفارشش را بکنید و جمعی از اهالــی تحریریه را از نگرانی برهانید.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran