Iran Varzeshi

کرانچار: روی مساوی تمرکز نکرده بودیم

-

گلرها ابر ستارههای این بازی بودند

زالتکو کرانچار مربی باتجربهای اســت و جو بازیهای آسیایی برایش چندان ســنگین نیست. او در طول مسابقه با عربستان راحت و آرام بود و بدون اینکه از جایش بلند شود روی نیمکت کیفیت کار شاگردان جوانش را میسنجید.

کرانچار بعد از تســاوی بدون گل مقابل عربستان، در نشست خبری گفت: «عربســتان در نیمه اول دو موقعیت صددرصد داشت. در نیمه دوم ما بر بازی ســوار شدیم. با توجه به اتفاقاتی که رخ داد و اینکه در گروهی ســخت قرار گرفتیم و بازی اول ما در تورنمنت بــود همین که نباختیم اتفاق خوبی است.»

وی افزود: «این گروه بســیار فشرده است و برنامههای فشردهای هم دارد. باید بعد از این بازی دو روز دیگر با کرهشمالی بازی کنیم. بازیکنان خیلی تالش کردند و در بازی بســیار دویدند. موقعیتهای خوبی داشتیم اما استفاده نکردیم.»

سرمربی تیم امید در پاسخ به این سوال که انتظار شــما از حریفان بعدی چیســت، گفت: «فکر میکنم سازماندهی خوبی مقابل عربســتان داشــتیم و نتیجه هم مثبت بود. تســاوی مقابل عربستان انگیزه ما را برای دو بازی بعدی بیشــتر کرد تــا بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.»

این مربــی کروات درباره روند مســابقه و تفــاوت آن در دو نیمه گفــت: «نیمه اول عربستان ســرتر بود اما در نیمه دوم ما بهتر شــدیم و شــانسهای زیادی بــرای گلزنی داشتیم. تمرکز ما روی این نبود که مساوی کنیم. ما میخواستیم منطقی کار کنیــم و اگر فرصتی به دســت آوردیم گل بزنیــم. به این دلیل گلی رد و بدل نشــد که مدافعان و دروازهبانه­ا خــوب کار کردند و گلرها ابر ستارههای این بازی بودند.»

وی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه کدام تیمها شانس صعود دارند، گفت: «در گروهی هســتیم که ســه تیم از بهترینهــا­ی این جام به نام عربستان، کره شــمالی و ایران کنار هم هستند. شانس ایران و عربستان باالتر از کره شــمالی است و شانس بیشــتری برای صعود دارند اما الزمه این کار کسب پیروزی در دو دیدار باقی مانده است. در این گروه میانمار هم حضور دارد و کار بسیار سخت و فشرده است. اگر تیم امید میخواهد صعود کند باید برنده شود و خودش را به صعود نزدیکتر کند.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran