Iran Varzeshi

چرا بازیکنان ما را دعوت کردید؟

-

رییس باشگاه فالمنگو برزیل از این ناراحت است که تیم ملی برزیل در بازیهای دوستانه پیش رو مقابل آمریکا و السالوادور با بازیکنان داخلی به میدان خواهد رفت.

تیتــه اســامی بازیکنان دعوتشده برای این دو مسابقه را اعالم کرده اســت و در میان آنها نام لــوکاس پاکتا هافبک فالمنگو، دهده مدافع کروزیرو و فاگنر مدافع راست کورینتیانس دیده میشود.

به این ترتیب این ســه نفر دیدارهای مهمی را در ســطح باشگاهی از دست میدهند، چرا که مســابقات داخلی برزیل در هنگام برگــزاری بازیهای ملی متوقف نمیشود.

فالمنگو باید ســه بازی را بدون پاکتا، بهترین بازیکن تیم در این فصل به میدان برود. یکی از این سه بازی، دیدار برگشت نیمهنهایی جــام حذفی برزیل اســت. ادواردو باندیرا دهملو، رییس باشــگاه به این تصمیم اعتراض کرده اســت: «ما تالش کردیم زود وارد عمل شــویم و خواســتیم که از هیچ کدام از باشگاههای حاضر در جام حذفی برزیل بازیکنی دعوت نشود. آنها حرف ما را شنیدند، فهمیدند و آن وقت ایــن کار را کردند. ما کامال عصبانی هســتیم. برای فدراســیون باشگاهها اصال مهم نیســتند. آنها تنها به فکر این هســتند که بازیکنان را دعوت کنند.»

پاکتا 02ساله فصل گذشته با نمایشهای درخشان، بازیسازی عالی، تکنیک خوب و شم گلزنی تبدیل به یکی از ســتارههای فوتبال برزیل شــد و لیورپول و منچسترسیتی به دنبال جذبش بودند اما فالمنگو اعالم کرده که قیمت او همان 50 میلیون یورو مبلغ فسخ قراردادش است.

برزیل قرار است 16 شهریور در خاک آمریکا با تیم این کشور بازی کند و چهــار روز بعد در همین کشور به مصاف السالوادور برود.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran