Iran Varzeshi

بال فرانسوی جهانبخش را در آنفیلد هم نیمکتنشین میکند

-

عصــر شــنبه برایتــون بعــد از برد اســتثنایی مقابل منچســتریو­نایتد مقابل دیگر غول لیگ جزیره بازی میکند. حریف عصر شنبه آنها لیورپول است و جهانبخش باید اتمسفر عجیب و غریب آنفیلد را تجربه کنــد. با این حال بعد از بــازی با یونایتد و نیمکتنشینی ستاره گرانقیمت ایرانی بعید اســت او در آنفیلد هم به میدان برود و در خوشــبینان­هترین حالت برای دقایقی کوتاه بازی خواهد کرد.

جهانبخــش یک روز بعــد از بازی با یونایتد در ترکیب تیم زیر 23 ســالههای برایتون به لندن رفت و همراه ســه بازیکن دیگر تیم اصلی برایتون مقابل آرســنال در ورزشگاه امارات بازی کرد.

بعــد از ایــن مســابقه بــاب هاتون سرمربی برایتون که از نزدیک شاهد تالش جهانبخش بود از عملکــرد او ابراز رضایت کرد با این حال بازی کردن ســتاره ایرانی در آنفیلــد بعید به نظر میرســد چرا که همپســتی او مقابل یونایتد ستاره تیمش بود.

آنتونی نوکارت بازیکن شماره 7 نسبتا کوتاه قامت برایتون که با موهای رنگ شده تکنیک و حفظ توپش را به رخ ســتارههای یونایتــد کشــید از زمانی کــه در اختیار برایتون قرار گرفته، نشان داده آماده رقابت با همپستیهایش است.

او از ابتــدای فصــل جدید لیگ برتر عملکرد خوبی داشــته، هر چند میداند در پســتی که بازی میکند مجبور به رقابت با علیرضا جهانبخش است.

این بازیکن 26 ســاله کــه در ژانویه 2016 از اســتاندار­د لیژ به برایتون پیوسته در ایــن بــاره گفتــه: «ما یــک مجموعه هســتیم. همه با هم همراه و متحد هستیم و همینگونــه هم باقــی میمانیم. وقتی به تیمهای بزرگ نگاه میکنیــم و به عنوان مثال منچسترســی­تی را در نظر میگیریم، میبینیــم که این تیــم 3 وینگر با کالس در اختیار دارد. بنابــر این از رقابت با علی نمیترســم. اما مهمتر از هــر چیز، رفاقت خوبی اســت که بین ما وجود دارد و تالش میکنیم آن را حفظ کنیم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran