Iran Varzeshi

رفیعی: فوالد میتواند یکی از مدعیان باشد

-

ســروش رفیعی پس از تساوی بدون گل فوالد خوزستان مقابل استقالل تهران میگویــد: «رونــد رو به رشــدی را طی میکنیم. بازی ســختی بود و میدانستیم اینطور است. اســتقالل تیم بزرگی است و در اســتادیوم آزادی مقابل هواداران خود فشار زیادی آورد. سعی کردیم در این بازی دفاع کنیم و روی ضــد حمالت و ضربات ایستگاهی چشم داشتیم. فکر میکنم روز بدی را سپری نکردیم. تبریک میگویم به خط دفاعمان و دفاع تیمیمان و همچنین احسان مرادیان دروازهبان جوان تیممان.»

او در مــورد اینکــه خط هافبک تیم فوالد عملکرد خوبی در این مسابقه داشت، معتقد است: «در همه خطوط خوب بودیم، به جز من. خدا را شکر حداقل با یک امتیاز ورزشــگاه آزادی را ترک کردیم.» هافبک فوالد درباره اینکه عدهای اعتقاد دارند تیم آنها وقت تلف کرده اســت، اینطور توضیح میدهد: «در چند صحنه واقعا بازیکنان ما با بازیکنان حریف برخورد کردند و حتی در چند صحنه هم مجبور به تعویض شــدند. فکر نمیکنم به طور کلی هدفی برای وقت تلف کردن داشته باشیم.»

رفیعــی دربــاره صحنــه درگیری لفظیاش با احســان مرادیــان در بین دو نیمه، حرفهایی دارد: «شــما میدانید که هیچ وقت درگیری برای من پیش نمیآید، در آن صحنــه با توجه بــه اینکه صدا در ورزشــگاه زیاد بود صدای مــن به مرادیان و همچنین صــدای او به من نمیرســید و به همیــن دلیــل نمیفهمیدیم که چه میگوییم.»

او در مورد شــعارهایی کــه هواداران استقالل علیه او ســر دادند، اینطور حرف میزند: «علیه من! من چیزی نشنیدم. فکر میکنم هواداران باشــگاه بزرگ استقالل بسیار محترماند و برای من هم از ابتدا قابل احترام و بزرگ بودند و خواهند بود.»

هافبــک فــوالد در واکنــش به این پرسش که آیا از عملکرد خودش تا اینجای فصل رضایت دارد یا خیر؟ میگوید: «هنوز نه، من یک مقدار آسیبدیدگی در مچ پایم دارم و در ایــن بازی هــم در همان دقایق ابتدایی مچ پایم پیچ خــورد. فکر میکنم رفته رفته بهتر شــوم و اگر شرایط بدنیام بهتر شــود عملکرد خوبی خواهم داشــت. مطمئن باشید فوالد با کادر فنی، مدیریت و بازیکنانی که دارد میتواند جزو مدعیان لیگ باشد.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran