Iran Varzeshi

دوراهی حاجیصفی در لیگ برتر: پول گزاف یا بازوبند سابق؟

-

محمدرضــا زنــوزی، مالک جدید تراکتورســ­ازی از هزینههــای عجیب و غریــب ابایی ندارد، آن هــم در این اوضاع اقتصادی که کمتر کسی اینگونه بیحساب و کتاب هزینه میکند.

مالــک تراکتورســ­ازی بعــد از خریدهای چندین میلیاردی و جذب دو کاپیتان تیم ملی، حاال نقشــه جدیدی کشیده.

شــکار جدید احسان حاجیصفی است. خبر رســیده بود که حاجیصفی با جدایی از تیم یونانی به صورت قرضی و یک ســاله بــه ســپاهان میپیوندد اما آخریــن اخبــار از ورود تراکتور به ایــن ماجرا و ارائه پیشــنهاد به بازیکن ملیپوش المپیاکوس حکایت دارد. گویا زنوزی، مالک تراکتورســ­ازی با احسان حاجیصفی در ترکیه درباره این انتقال بزرگ جلســهای داشته اما احسان فعال پاسخ نهایی را به او نداده است.

باشگاه سپاهان به حاجیصفی اعالم کرده خــودش رضایت باشــگاه یونانی را بگیرد و ســپس با قــراردادی حدود آنچه قبال با ســپاهان داشت به این تیم بپیوندد اما تراکتورســ­ازی با پیشنهادی باالتر به دنبال جذب حاجیصفی است. پیشترها حاجیصفی بارها اعالم کرده کــه در ایران برای هیچ تیم دیگری جز ســپاهان بازی نخواهد کــرد، حاال باید دید چه تصمیمی در این زمینه خواهد گرفت.

او در ســپاهان کاپیتــان و همــه کاره ایــن تیم در زمیــن خواهد بود و از محبوبیت بســیار باالیی هم در میان هــواداران برخوردار اســت اما شــاید تراکتورســ­ازی با پیشــنهاد اغوا کننده همــه معــادالت را بر هم بزنــد و این بازیکن بــرای دومین مرتبــه پیراهن تراکتورساز­ی را برتن کند.

امیر قلعهنویی، ســرمربی سپاهان درباره بازگشــت احســان حاجی صفی بــه ســپاهان اینگونه حــرف میزند و سعی میکند او را ترغیب کند تا دوباره پیراهن ســپاهان را بپوشد: «احسان در دو جا شاگرد من بوده است. او بازیکنی وزنه بوده و میتواند به هر تیمی کمک کرده و عیار آن را بــاال ببرد. روزی که فهمیدیــم، میخواهــد از تیمش جدا شــود، ارکان باشگاه، تابش و خودم با او صحبت کردیم.

اگر قرار شــد که احســان به ایران بیاید، امیــدوارم به ســپاهان بپیوندد. یکسری بازیکنان هســتند که وقتی از تیمشان جابهجا میشــوند، وجههشان خراب میشــود، بازیکنانی مثل محرم نویدکیا، هادی عقیلی در صورت عوض کردن تیمشــان ممکن بود وجههشان خراب شود.

حاجیصفــی هــم جــزو همین بازیکنان اســت. امیدوارم احســان به ســپاهان بیاید، البته از اینکه بخواهند با رقمهایی او را وسوسه کنند، اطالعی ندارم.»

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran