Iran Varzeshi

گرشاسبی: نعمتی چند ثانیه دیر آمد حذف شد، استقالل نیامده چه توقعی دارد؟

-

حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه تمرین دیروز پرسپولیس در واکنش به ضرباالجل ایافســی به باشگاههای بدهکار نیز گفت: «ما تا آنجا که در توان داشــتیم بدهیهای خود را پرداخت کردیم و 28 پرونده خارجی بسته شد. فقط 2 طلبکار دیگر داریم و قرار شد طلبشان را قسطی پرداخت کنیم. جا دارد از ایــن دو طلبــکار خارجیمان که با یک تلفن راضی شدند طلبشان را قسطی بگیرنــد، تشــکر کنیم اما مــا طلبکارهای داخلی داریم که اصال حاضر نیستند کوتاه بیایند و به نوعی دوســت دارند پرسپولیس از بین بــرود، البته نمیخواهم اســمی از کســی ببرم. ‪16 51،‬ نفــر از طلبکاران ما باقی ماندهانــد که برای پرداخت طلب آنها 5 تا 6 میلیارد پول نیاز داریم. اگر این پول فراهم شود و بدهیهایمان را بپردازیم آن وقت پرسپولیس برای نخستینبار در تاریخ خود بدهــی به بازیکنان و مربیان قبلیاش نخواهد داشت.»

گرشاســبی با بیــان اینکــه قهرمان سوپرجام پرسپولیس است و رای این بازی مشخص شــده، گفت: «شــما دیدید زهرا نعمتی چند ثانیه ســر مسابقه دیر رسید و اجازه شــرکت در مسابقه را به او ندادند اما در ســوپر جام حریفمان در زمین حاضر نشد و توقع دارد اتفاقی رخ ندهد. اعتراض به این مســاله روال خودش را دارد اما رای مشخص است و منطقی نیست که بخواهیم به این مســاله بپردازیم، چرا که رای معلوم بوده و منطقی نیست بخواهند آن را تغییر دهند.»

مدیرعامــل باشــگاه پرســپولیس در واکنش بــه حرفهای فتحــی مدیرعامل اســتقالل مبنی بر اینکه استقاللیها شاید قصد داشتند به پرسپولیس رکب زده و در سوپرجام به یکباره در زمین مسابقه حاضر شوند، گفت: «نمیدانم این حرف را فتحی زده است یا نه اما فتحی آن موقع سرپرست باشگاه استقالل نبود که بخواهد رکب بزند. آنچه مشخص است در آخرین جلسه پیش از مســابقه که در شــورای تامین با حضور مســووالن حراســت و رییس فدراســیون برگزار شــد نماینده باشــگاه استقالل در حضــور تاج 3 بار اعالم کرد که اســتقالل نمیتوانــد در تاریخ اعالم شــده به میدان برود. همانطور که گفتم این موضوع خیلی روشن اســت و ادامه این مباحث نمیتواند جالب باشد، ما کری با استقالل نداریم بلکه منتظر رای نهایی هستیم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran