Iran Varzeshi

سردار آزمون دقیقا کجاست؟

ابهام درباره بازگشت مهاجم قهر کرده به تیم ملی

-

طی ســه روز گذشــته تقریبا همه لژیونرهای تیم ملی در اردو حاضر شده و در تمرینــات حضور پیــدا کردند اما خبری از سردار آزمون نیست که نیست.

سردار آزمون که بعد از جام جهانی به خاطر تحت فشــار بودن از تیم ملی خداحافظــی کرده بود بــه دعوت اخیر کیروش واکنشی نشــان نداده و هنوز مشــخص نیســت روی حرفش درباره خداحافظــی مانده یا نه. ســرمربی تیم ملی هم در مصاحبــه تلویزیونیا­ش به صورت مفصل دربــاره دعوت مجدد از آزمون توضیح داد و مسائل مبهمی نیز در خصوص علت این خداحافظی اعالم کرد اما هرگز نگفت سردار از تصمیمش برگشــته و در اردوی تیــم ملی حاضر خواهد شد یا خیر.

ســردار آزمون بعد از بازی شــنبه شــب روبین کازان مقابل روســتوف به ایران برگشــته و در شهر خودش گنبد بهسر میبرد. شماره 20 احساساتی تیم ملی روز دوشــنبه در شهرستان مرزی راز و جــرگالن در میــان مردم ترکمن و مراســم مخصوص آنها حاضر شد که مردم این خطه استقبال عجیبی از او به عمل آوردند. سردار در این مراسم برای ترکمنها حــرف زد اما درباره تیم ملی چیزی نگفت. آخرین عکســی که او در اینستاگرام­ش آپلود کرده هم مربوط به همان روز و حضورش در پاسگاه مرزی ایران و ترکمنستان است که با سربازان مرزی آن منطقه عکس یادگاری گرفته و از آنها تمجید کرده است.

با این حال مشــخص نیست سردار هنوز در گنبد بهســر میبرد یا به تهران آمده و بــه زودی در تمرینات تیم ملی شرکت خواهد کرد چرا که تیم ملی برای بازی با ازبکســتان روز هجدهم شهریور (چهار روز دیگر) دیگر راهی تاشــکند خواهد شــد. در تمرین عصر چهارشنبه هم وقتی خبرنگاران از کیروش درباره سردار پرسیدند سرمربی تیم ملی فقط گفت به حل این مساله خوشبین است و وارد جزییات نشد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran