Iran Varzeshi

برای جلوگیری از حاشیه ها گفتم خودم مقصرم

-

زهرا نعمتی که به درخواست رییس فدراسیون تیروکمان در نشست مطبوعاتی غالمرضا شــعبانی بهار حاضر شده بود، میگوید برای اینکه حاشــیه درست نکند، در جریان بازیهای آسیایی گفته مقصر است.

او می گوید:» بدانید کــه هیچ عمدی در این قضیه نبود. زیرا هیچ کسی دوست نداشت پرچم ایران به خاطر این مساله به اهتزاز در نیایــد. در آن لحظه برای خود من نیز باورکردنی نبود که به خاطر 0۳ ثانیه دیر رسیدن رقابت را از دست بدهم. من در آن لحظه واقعا ناراحت بودم اما تصمیم گرفتم به خاطر حفظ حرمت کشــورم، کاروان تیر و کمان وارد حاشیه نشود و در همــان لحظه تقصیرها را به گردن گرفتم تا بقیه کمانداران با آرامش تیر بزنند.»

نعمتــی ادامه میدهــد: «پارک مربی من اســت و برایم زحمات زیادی کشــیده اما نمیدانم چرا در جریان بازیهای آســیایی زمان مســابقات من را فراموش کرد. من از رسانهها میخواهم به من کمک کنند، با آرامش بیشتری به کارم ادامه بدهم تا در بازیهای پاراآســیا­یی اندونــزی بتوانم به عملکرد بهتری دست پیدا کنم. به هر صورت در این قضیه هیچ عمدی وجود نداشــت و من معتقدم چهار ســال دیگــر زمان دارم تا در بازیهای آســیایی آینده تمام مسائلی که در جاکارتا اتفاق افتاد، را به فراموشــی بســپارم و بتوانم به نتایج بهتری دست پیدا کنم. البته بعد از بازیهای پاراآســیا­یی من خودم را برای المپیک 2020 آماده میکنم. »

نعمتــی در این خصوص که آیا در بازیهای آســیایی به دنبال مدال بــوده، میگوید: «من هیچ وقت قول مدال چه در بازیهای آســیایی و چه پاراآسیایی ندادهام، چون هیچ چیزی در ورزش قابل پیش بینی نیســت. مــن در جریان بازیهای آســیایی رکوردهای خوبــی را به ثبت رســاندم و حتی فکر میکردم تا مدال پیش بروم اما به هر صورت اتفاقی که رخ داد، سبب شد نتوانم به مسابقات خود ادامه بدهم.»

نعمتــی همچنین در این مورد که آیــا واقعا پارک را در بازیهای آســیایی مقصر اصلی میدانــد، تاکید میکند:«این ســوال و اینکه چه کسی مقصر بوده را باید مسووالن پاسخگو باشــند. زیرا در جریان بازیهای آســیایی کمانــدارا­ن زیادی حضور داشــتند. مســوولیت من به پارک، ســرمربی تیم ملی محول شده بود. دوست ندارم زحمات او را به خاطر این قضیه زیر سوال ببرم. او همیشه در کنار من دلسوزانه کار میکرد اما زمان مســابقه را چون فراموش کرده بود، به من گفت در اتاق استراحت کنم تا زمان مسابقه بعدی را به من اعالم کند. به هر شکل مسوولیت کار من بر عهده پارک بود.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran