Iran Varzeshi

کودتادررست­ورانبازیکن­قدیمی!

برکناری ســیروس پورموسوی آنقدر عجیب بود که کمتر کســی آن را باور میکند. آن هم زمانی که هیچ دلیلی برای اخراج وجود نداشــت. فوالد خوزســتان در 6 هفته ابتدایی لیگ برتر 8 امتیاز به دست آورد و روز به روز بهتر کار میکرد که ناگهان خبر رسید پورموســوی از ســرمربی

-

فوالد خوزســتان با 2 پیــروزی، 2 تساوی و 2 شکســت در 6 هفته ابتدایی لیگ هجدهم، به رده هشــتم رســید و باالتر از تیم استقالل قرار گرفت. این تیم بعد از پیروزی مقابل نســاجی مازندران، چند روز تعطیل شــد تا بعد از استراحتی کوتاه کارش را دنبال کند. قرمزپوشــا­ن به تازگی تمرینات خود را از ســر گرفتند تا آماده بازی جام حذفی شــوند. در این چند روز، خبرهایی هــم در مورد جذب بازیکنــان جدید در فوالد خوزســتان به گوش میرســید که نشان میداد باشگاه در راســتای تفکرات سیروس پورموسوی پیش میرود تا به بهتر شــدن تیم کمک کند. همه چیز داشت خوب پیش میرفت که ناگهان خبر رسید سیروس پورموسوی از ســرمربیگر­ی فوالد خوزســتان کنار گذاشــته شــد. خیلیها این خبر را باور نمیکردنــد و آن را به شــعارهای اخیر هــواداران معترض ارتبــاط میدادند اما اینطور نبود. ظاهرا خود هواداران معترض هم شوکه شــده بودند. با این اتفاق، حاال خیلیهــا هم تصور میکنند قرار اســت حسین فرکی ســرمربی فوالد خوزستان شــود اما ظاهرا این حدس هم درســت نیست.

حسین فرکی جزو گزینههای فوالد خوزستان است و اتفاقا در نظرسنجی که ســایتها و کانالهای ورزشی خوزستان گذاشــتند، ایــن ســرمربی باتجربه هم باالترین رای را آورد که نشــان میدهد هواداران او را به هر گزینه دیگری ترجیح میدهنــد اما ظاهــرا ایــن رایگیری و نظرسنجی هم باعث نمیشود فرکی جای پورموســوی را بگیرد. چراکــه همه این اتفاقات از یک جلســه 3 نفره شروع شد که در همان راستا هم ادامه دارد.

گفته میشــود حــدود 10 روز قبل در یکی از رســتورانه­ای اهواز که ظاهرا متعلــق به یــک بازیکن قدیمی اســت، جلسهای 3 نفره برگزار شد. در این جلسه عالوه بر بازیکن مورد نظر، یک ســرمربی بومــی و یکــی از مدیران ارشــد حضور داشــتند. همان جا بود که یکسری قول و قرار گذاشــته شــد. به این صورت که سرمربی بومی حاضر در جلسه، جانشین ســیروس پورموسوی شــود و با بازیکن موردنظر هم قرارداد امضا کنند.

اگرچه ســن و ســالی از این بازیکن گذشــته و قبال هم نشــان داده کارایی چندانی ندارد اما سرمربی موردنظر برای اینکه به هدف خود که سرمربیگری فوالد خوزســتان است، برسد، تصمیم دارد این بازیکن را با خود به تیم قرمزپوش اهوازی ببرد.

بعد از این جلســه 3 نفره که کمتر کســی از آن خبر دارد، گفته میشــود سرمربی مورد نظر، 2 جلسه با مسووالن باشــگاه داشــته تا آماده حضور در این تیــم شــود. آن هم زمانی که ســیروس پورموســوی همچنان بهعنوان سرمربی و البته بدون اطالع از این اتفاقات، تمرینات تیمش را دنبال میکرد.

در هــر صورت این ســرمربی بعد از برکناری پورموســوی خیلــی زود هم به باشــگاه فوالد خوزستان رفت تا مذاکرات نهایی را دنبال کند که ظاهرا قرار اســت به زودی نامش بهعنوان ســرمربی جدید قرمزپوشــا­ن اهوازی معرفی شود. گفته میشود برنامه سرمربی و بازیکن موردنظر از مدتها قبل طراحی شــده و حتی در ایــن زمینــه، عکسهایی بــا لباسهای مختلف محلی منتشر شد تا قومیتهای مختلف خوزستان، از این مساله خوشحال شــوند و او را بپذیرنــد. چراکه این مربی و بازیکــن، به خوبی میدانســتن­د خیلی از هواداران ســیروس پورموســوی را به ســرمربی که قرار است جای او را بگیرد، ترجیح میدهنــد اما به هر حال تالشها برای محبوب نشان داد سرمربی موردنظر ادامه دارد که باید دید در نهایت شــرایط به چه صورت خواهد شد.

با این شــرایط، اگر به زودی دیدید یک ســرمربی بومی و البته به دنبال آن یک بازیکن قدیمی به فوالد خوزســتان اضافه شدند اصال تعجب نکنید چون قول و قرارها از 10 روز قبل گذاشته شده که طبق آن، قرار اســت این نفــرات به تیم قرمزپوش اهوازی ملحق شــوند. آن هم در شرایطی که همه فکر میکنند حسین فرکی قرار است سرمربی فوالد خوزستان شود.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran