Iran Varzeshi

ژیرو: بازیمان مقابل آلمان نشان داد هنوز انگیزه داریم

-

اولیویه ژیرو مهاجم تیم ملی فرانســه میگویــد خروسها با بازی که مقابل آلمان به نمایش گذاشتند، نشان دادند که قهرمانی دو ماه پیششان در جام جهانی آنها را اشباع نکرده است.

فرانســویه­ا در ایــن بــازی خــارج از خانه آلمــان عملکرد خوبی داشــتند و حتی موقعیتهــا­ی الزم برای کســب پیــروزی در مونیخ را داشتند هرچند که این بازی در نهایت بدون گل تمام شد.

ژیرو دربــاره این بــازی گفــت: «از آن بازیهایی کــه در جام جهانی ارائه میکردیم، انجــام دادیم. در زمین بازی نشــان دادیم که درک خوبی داریم. بازی خاصی بود. نخســتین بازیمــان بعد از جام جهانــی. مهمترین چیز بــرای ما این بود که نشــان دهیــم هنوز هم تیم منسجمی هســتیم. هر تیمی سبک بازی خــودش را دارد. ما هم با ســبک و کیفیت خودمان بــازی کردیم. در جام جهانی ما در تمام بازیها همیشــه پیش بودیم به جز 9 دقیقه از بازیمان مقابل آرژانتین. پس تنها کاری که باید میکردیم این بود که نتیجه را حفظ کنیم. گاهی اوقات شــما باید هوشیار باشــید و بازی را ببندید تا از کسب نتیجه مطمئن شوید. ما در آلمان گل نزدیم اما یک بار دیگر در خط دفاعی کارآمد نشان دادیم.»

ژیرو ادامه داد: «دروازهبان ما (آلفونســه آرئوال از پاریســنژر­من) در نخســتین بازی ملیاش عملکرد حیرتآوری داشــت و نشان داد که برای آینده جانشــین مطمئنی برای هوگو یوریس اســت. مــا در تیممان کلی بازیکن جوان آیندهدار داریم و به همین شــیوه به کارمان ادامه میدهیم. ما میخواهیم همه بازیکنانما­ن در جام جهانی را در یورو 2020 هم داشــته باشــیم. در وضعیت خوبی قرار داریم و میخواهیم این روند را حفظ کنیم. فوتبال ورزشــی جاودانه است. هر بار یک شــروع جدید و شما باید مدام از خودتان ســوال بپرســید و بپرسید. به اوج رســیدن خوب است اما در اوج ماندن سخت.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran