Iran Varzeshi

نیمار:‌باز‌هم‌پیراهنم‌را‌به‌کودکان‌م‌یدهم

-

نیمار گفته که همچنان با کودکانی که بهصورت غیرقانونی به زمین مسابقه میآیند با مهربانی برخورد خواهد کرد. در بازی پاریســنژر­من با رن، کودکی کمسنوســال وارد زمین شد و از نیمار پیراهنش را خواســت، او هم پیراهنش را به او داد.

این بازیکن برزیلی در جریان بازی یک گل ســاخت و کمــک کرد تیمش ســه بر یک در ورزشگاه رن پیروز شود. پاریســیها به این ترتیب در هر شــش مســابقه خود در این فصل لیگ فرانسه برنــده از زمین بیرون آمدهاند. او پس از بــازی گفت: «زمانی که خارج از پاریس اینطور به من توجــه میکنند، آن هم در این سنوسال، برایم خوشحالکنند­ه است. این احساس چیزی طبیعی و ناب اســت و من هم به این کار ادامه خواهم داد.»

این بازیکن سابق بارسلونا گفت که از تعویض شــدنش ناراحت نیست و از روش تومــاس توخل، مربی تیم تمجید کرد: «هیچکس دوســت ندارد تعویض شــود اما من عصبانی نیستم. در نهایت این تعویض شدن به من اجازه میدهد که توانــم را بازیابم. من میتوانم در هر پستی در حمله بازی کنم و از این جهت مشــکلی ندارم. هر زمان که در میدان باشم، به کمک همتیمیهایم میروم.

توخل، مربی جوانی است که روش خاص خود را در مربیگــری دارد. ما از کاری که او در حال حاضر انجام میدهد راضی هستیم، از روش تمرین دادن تیم و اینکه او مرتبا با ما در تماس است. به کمک تالشهای او، امیدوارم که فصلی عالی پیشرو داشته باشیم.»

توخل هم خوشحال بود که تیمش توانست پس از شــروع بدی که در این بازی داشت، پیروز شود. او گفت: «نیمه اول خیلی سخت بود. ما آماده این بازی نبودیم. رن کیفیت بسیار باالیی دارد و محکم بازی میکند.

بازی در زمین آنها کار دشــواری است. ما خوشــحال بودیم که در پایان نیمه اول همچنان در بازی بودیم، چون ممکن بــود در نیمه اول دو، ســه گل دریافت کنیم. در نیمه دوم، روش خود را عوض کردیم. من خیلی خوشحالم که این کار را کردیم. واکنش ما خیلی خوب بود.»

مارکینیوش، کاپیتان پاریسنژرمن که در غیاب تیاگو ســیلوا بازوبند را به بازو بسته بود هم از این گفت که تیمش شکست را به پیروزی تبدیل کرده است: «بله، پیروزی دشــواری بــود. در نیمه اول توپهای آسان بسیاری را از دست دادیم و آنطور که مربی میخواســت، محکم بازی نکردیم.

ما میخواســتی­م به اینجا بیاییم و با ســبک خاص خودمان پیروز شــویم. مــا واکنش خوبــی در انتهای نیمه اول داشتیم و در ادامه، در نیمه دوم هم این واکنش را ادامه دادیم.»

اریــک ماکســیم شــوپو موتینگ بهعنــوان بازیکن تعویضی، گل ســوم پیاسجــی را در دقایــق پایانی بهثمر رســاند. او گفت: «بلــه، این گل مهمی بود. من خوشحالم که گل زدم و بردیم. رن عالی بازی کرد، و هر تیمی که مقابل

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran