Iran Varzeshi

نوری: میخواهیم از شادی گل کلن جلوگیری کنیم!

- آرمن ساروخانیان ‪Armen Saroukhani­an‬

آلکســاندر نوری که در میانه فصل گذشــته از وردربرمن جدا شد با اینگولشتات در دسته دوم بوندسلیگا به توافق رسید و از هفته هفتم روی نیمکت این تیم مینشیند. مربی ایرانی - آلمانی جانشین استفان لیتی میشود که در شروع فصل نتایج خوبی با اینگولشتات نگرفت تا برکنار شود. این تیم در آخرین بازی در خانه با یک گل مغلوب سنپائولی شد و با تنها پنج امتیاز در رده پانزدهم است. آلکساندر نوری شروع سختی دارد و تیمش سهشنبه باید در خانه کلن بازی کند که با 13 امتیاز صدرنشین است. او هر چند زمان زیادی برای آمادهسازی تیمش ندارد، ولی تصمیم گرفته که در این بازی شخصا روی نیمکت بنشیند. دســتیار نوری در اینگولشتات مارکوس فلدهوف خواهد بود که در برمن هم با او همکاری میکرد. قرارداد هر دو مربی تا سال 2020 (یک و نیم ساله) است.

آلکساندر نوری، انتخاب مناسب

آنجلو وییر، مدیر ورزشــی اینگولشــت­ات دربــاره این انتخاب گفــت: «بعد از مذاکرات کامال باور داریم که او همان کسی است که نیاز داشتیم. آلکس اشتیاق زیــادی برای این ماموریت دارد و در وردربرمن هم نشــان داده که میتواند تیم جدیدی بســازد.» آلکساندر نوری هم درباره پست جدیدش گفت: «برای کار در اینگولشتات کامال آمادهام. شــرایط تیم فوقالعاده است. حاال بستگی به ما دارد که متحد شویم و تیم را دوباره به مسیر درست برگردانیم.» نوری قبل از امضای قرارداد جدید با وردربرمن هم به توافق رســید، چرا که قراردادش با این باشگاه بوندسلیگای­ی تا پایان فصل جاری اعتبار دارد. دستمزد نوری در تیم جدید کمی کمتر از یک میلیو یورو خواهد بود، ولی مابهالتفاو­ت قرارداد را وردربرمن پرداخت میکند. کالوس فیلبری، مدیرعامل وردربرمن گفت: «شخصا برای آلکس خیلی خوشــحالم. او مربی خوب، جوان و جاهطلبی اســت که برای اینگولشتات کامال مناسب اســت. اینگولشتات باشگاه دســته دومی با جاهطلبی باالست که افراد خوبی در آن کار میکنند. برای آلکس بهترینها را آرزو داریم.» اینگولشتات در سال 2017 از بوندسلیگا به دسته دوم سقوط کرد.

زمان کم برای تدارک بازی با کلن صدرنشین

آلکساندر نوری پس از انتصاب بهعنوان سرمربی اینگولشتات در کنفرانس خبری قبل از بازی با کلن شرکت کرد و به سواالت خبرنگاران درباره پست جدیدش و این بازی سخت پاسخ داد. اینگولشتات سهشنبه شب میهمان کلن، صدرنشین بوندسلیگای دو اســت. او درباره هدایت این تیم دســته دومی گفــت: «الزم نبود که خیلی فکر کنــم. گفتوگوی ما خیلی خوب پیش رفت و ما خیلی ســریع توانســتیم تصمیم بگیریم. حاال باید به یک تیم قدرتمند تبدیل بشــویم. با بازیکنان صحبت میکنیم و میخواهیم مقابل کلن شــجاعانه به میدان برویم.» آلکســاندر نوری درباره بازی مقابل صدرنشــین بوندسلیگای دو گفت: «در مصاحبه مطبوعاتی درباره تاکتیکها و جزییات فنی صحبت نمیکنــم. میخواهیم مقابل این حریف خیلی قوی نمایش خوبی داشــته باشــیم. باید با اعتماد به نفس بازی کنیم و به سختی تالش کنیم تا در پایان موفق باشــیم.» نوری اضافه کرد: «شــادی گل هواداران کلن در این فصل خیلی تکرار شده. ماموریت ما در این بازی این است که کاری کنیم اصال این آهنگ شنیده نشود. ما زمان خیلی کمی داریم، ولی مشتاق حضور در این بازی هستیم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran