Iran Varzeshi

بهترین پست قدوس کجاست؟

-

امیین که در لیگ فرانســه وضعیت خوبی ندارد و به رده نوزدهم ســقوط کرده چهارشنبه شب (ساعت )20:30 میزبان رن اســت و چارهای جز پیروزی ندارد. رن همان تیمی اســت که در شروع فصل مشــتری ســامان قدوس بود، ولی او بعد از دردســرهای­ی که برای انتقالش وجود داشت در نهایت امیین را انتخاب کرد.

وضعیت رن در حال حاضر کمی بهتر از امیین اســت و با 7 امتیاز در رده ســیزدهم قرار دارد، ولی تیم قدوس در صورت پیروزی در بازی امشب با این تیم همامتیاز میشود.

امیین شــروع بدی در لیگ فرانسه نداشت، ولی دو بازی آخرش را به لیل و استراسبورگ باخت تا به منطقه سقوط برود. شکست سه بر یک شــنبه چهارمین شکست امیین در هفت بازی بود و از نگاه روزنامه محلی فرانســوی نشانهای که این تیم هنوز آماده مســابقات نیست: «وقتی تیمی به طور جمعی دفاع نمیکند، باید انتظار بدترین اتفاق را داشــت. در ورزشگاه منو همه بازیکنان در دفاع شــرکت نمیکردند و خط دفاع در برابر موج حمالت استراسبورگ تسلیم شد. به ندرت دیده بودیم که رجیس گونتر از مصاحبه خودداری کند، ولی دروازهبان امیین ترجیح داد سکوت کند.»

آمار نگرانکننده امیین

امیین موفق شــده بود نیمه اول را با برتری به پایان ببرد، ولی تالش نیمه دوم بازیکنــان برای دفاع از این گل کافی نبود. خبرنگار «کوریه پیکار» ادامه میدهد: «این تیم از شروع فصل یازده گل خورده که آمار خوبی نیســت. امیین فصل گذشــته تنها 42 گل خورد و چهارمین دفاع برتــر لیگ بود. نقطه قوت فصل گذشــته به نقطه ضعف تیم تبدیل شده و خط دفاع تنها مقصر ماجرا نیست.»

در ادامه این گزارش آمده اســت: «پلیسیه، سرمربی تیم نتوانسته تعادل مناســب را در ترکیب تیمش پیدا کند. زونگو، هافبک دفاعی و یکی از ســتونهای تیم بــه دلیل پارگی رباط صلیبــی مدت زیادی غایب اســت و جای خالیاش احســاس میشود. باشــگاه آلکس بلین را برای جانشینی او خرید، ولی او هم در همان بازی اول مصدوم شــد. در حال حاضر تیم هافبک مناسبی برای این پست ندارد.»

سامان قدوس در این فصل توانســته دو گل برای امیین بزند. او مقابل استراسبورگ نود دقیقه بازی کرد و مقابل رن هم در ترکیب اصلی خواهد بود، با این حال از نگاه خبرنگار فرانسوی هنوز در تیم جا نیفتــاده: «تکنیک قدوس فوقالعاده اســت، ولی هنوز از نظر جایگیری مشــکل دارد و ســرمربی نمیداند مناسبترین پست برای او کجاست. تیم بازیکنان خوبی جذب کرده، ولی هنوز ترکیب مناســب پیدا نشــده و تیم باید هر چه زودتر به شرایط فصل گذشته برسد.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran