Iran Varzeshi

دلخوشیپرسپ­ولیسیهابهق­ولگرشاسبی

-

مشکالت مالی باشگاه پرسپولیس کم کم به معضلی جدی برای این باشگاه تبدیل میشــود. بازیکنان و کادرفنی هنوز مبلغی که باید تاکنون از باشگاه دریافت میکردند را نگرفتهاند و همین موضوع باعث شده کم کم صدای اعتراض بازیکنان شــنیده شود؛ آن هم در آســتانه دو بازی مهم، حساس و سرنوشت ساز.

نخستین و جدیترین معترضان نسبت به این اتفاق هم بوژیدار رادوشویچ و گادوین منشــا خارجیهــای تیم هســتند. حقوق بازیکنــان و مربیان خارجی پرســپولیس چند ماه اســت عقب افتاده و همین مساله باعث شد رادوشویچ و منشا روز دوشنبه نزد حمیدرضا گرشاســبی بروند. در این جلسه مدیرعامل باشــگاه پرسپولیس از مشکالت این باشــگاه برای تهیــه ارز دولتی گفت و از آنها خواســت یک هفته دیگر صبر کنند تا باشــگاه به آنها پرداختی داشــته باشد. واقعیت این اســت که باشــگاه پرسپولیس مثــل فدراســیون­ها و نهادهــای دیگر به بازیکنــان و مربیان خارجی خود به صورت دالر پرداختــی دارد و با توجه به باال رفتن قیمت دالر این باشــگاه در ایــن زمینه با مشکل جدی مواجه شده است.

از ســوی دیگر باشگاه پرسپولیس قبل از بازی برگشت مقابل الدحیل برای برد در این مسابقه پاداش 50 میلیون تومانی برای هر یــک از بازیکنان اصلــی در نظر گرفت که قرار اســت این مبلغ بــه زودی به آنها پرداخت شود و شاید این پاداش تا حدودی از حجــم اعتراضها کم کند. ظاهرا با توجه به حساســیت دربی، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامــل پرســپولیس در تالش اســت حداقل نیمی از این پــاداش را قبل از این مســابقه به بازیکنان پرداخت کند تا آنها با روحیه خوبــی به مصاف رقیب دیرینه خود بروند. همچنین گرشاســبی بــه بازیکنان تیمش قول داده قبل از بازی رفت با الســد همــه پاداش صعود به مرحله نیمه نهایی را به آنها پرداخت کند.

دربی رفــت فصل قبل را به خاطر بیاورید. روزی که منشــا پایه گــذار آن پنالتی شــد و علیپور هــم پنالتی گرفت و هــم گلش کرد. آنها بعــد از یک نمایــش فوقالعاده مقابل الدحیــل، روز بــازی با ســپیدرود خوب نبودنــد و حاال همــه منتظر درخشششــان مقابل اســتقالل هســتند.

 ??  ?? شجاع گفته میخواهد در این دربی گل بزند. او حتما برای این کار انگیزه ویژهای دارد چرا که خیلیها شکســت فصل قبل و ناکارآمدیا­ش مقابل وریا را به خاطر میآورند. شــجاع خیلی دوســت دارد آن صحنه را با یک گل زیبا جبران کند.
شجاع گفته میخواهد در این دربی گل بزند. او حتما برای این کار انگیزه ویژهای دارد چرا که خیلیها شکســت فصل قبل و ناکارآمدیا­ش مقابل وریا را به خاطر میآورند. شــجاع خیلی دوســت دارد آن صحنه را با یک گل زیبا جبران کند.
 ??  ?? اگر این عکــس را مبنا بگذاریم یعنی که شــایان مصلح در ترکیب اصلی است و گادوین منشــا از روی نیمکت دربی را شروع خواهد کرد. شــاید بخش دوم قابل باور باشد اما ثابت بازی کردن مصلح کمی عجیب به نظر میرســد. شــاید هم برانکو با این کار خواسته استقاللیها و رسانهها را گیج کند.
اگر این عکــس را مبنا بگذاریم یعنی که شــایان مصلح در ترکیب اصلی است و گادوین منشــا از روی نیمکت دربی را شروع خواهد کرد. شــاید بخش دوم قابل باور باشد اما ثابت بازی کردن مصلح کمی عجیب به نظر میرســد. شــاید هم برانکو با این کار خواسته استقاللیها و رسانهها را گیج کند.
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ?? رگ گردن سیدجالل قبل از دربی زده بیرون و حاال همه از این تصویر بهعنوان نماد غیرت و تعصب در تمرین یاد میکنند. سیدجالل در دربیهای قبلی نشان داده به نزدیک ترین دوستش هم (رحمتی) رحم نمیکند و اساسا در آن مسابقه دوست نمیشناسد.
رگ گردن سیدجالل قبل از دربی زده بیرون و حاال همه از این تصویر بهعنوان نماد غیرت و تعصب در تمرین یاد میکنند. سیدجالل در دربیهای قبلی نشان داده به نزدیک ترین دوستش هم (رحمتی) رحم نمیکند و اساسا در آن مسابقه دوست نمیشناسد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran