Iran Varzeshi

خلیلزاده: شاید با کمک نوراللهی و علیپور، گل هم زدم

-

نمایش درخشــان شجاع خلیلزاده در هفتههــای اخیر، توانســته او را به بازیکنی قابــل اعتمــاد در خــط دفاعی ســرخها تبدیــل کند. این بازیکــن در دو دیدار آخر پرســپولیس با حضور در دفاع راست، تجربه جدیدی را پشــت سر گذاشته و حاال درباره ایــن تجربهاش میگویــد: «خیلی وقت بود در این پســت بازی نکرده بودم و اصال یادم نمیآید آخرین بار چــه زمانی در آن بازی کردم. ولی با توجه بــه نیاز تیم بازی کردم و در خدمت تیم هســتم. هــر کجا برانکو از من بخواهد بازی میکنم و مشکلی با تغییر پست ندارم.»

در بازی با سپیدرود خلیلزاده با توجه به حضور در کنار زمین بارها با علی کریمی کری داشــت. شجاع درباره صحبتهایی که بیــن او و علــی کریمی رد و بدل میشــد، اینطــور توضیح میدهد: «مشــکل خاصی نبود و علی کریمی بزرگ فوتبال ما اســت و افتخــار میکنم که حتــی او را میبینم و نزدیکش راه میروم. ایشــان به من گفتند که خــوب نفوذ میکنی و دریبل میزنی اما روی ارسالهایت کار کن. اینکه من به او چه گفتم را بیخیال شوید!»

او در دربی قبل، یکی از چهرههایی بود که بعد از دریافت گل و ناکامی پرســپولیس به ســوژه طرفداران تبدیل شد و حاال برای جبران آن اتفاق، انگیزه زیادی دارد و تأکید میکند: «در دربی همه بازیکنان سعی دارند بهترین عملکردشان را ارائه دهند و بهترین بازی را در ترکیب تیم داشــته باشــند ولی اشــتباه هم گاهی پیش میآید و بزرگترین بازیکنــان دنیا هم اشــتباه میکنند و حتی گل به خودی میزنند. امیــدوارم در دیدار این هفته بــازی خوبی برای تیم انجام دهم و همه تالشــم را میکنم کــه بهترین بازی ممکن را انجام دهــم.» او گرچه برای دربی تمرکزش روی کارهای دفاعی خواهد بود اما به گلزنی هم فکر میکند: «تمام تالشــم را خواهم کرد که در این بازی برای تیمم ابتدا در فاز تدافعی موفق باشم و در نهایت هم در فاز تهاجمــی بتوانم به دیگر بازیکنان کمک کنم. شاید احمد نوراللهی روی کرنر توانست مرا صاحب موقعیت کنــد و علیپور با تاثیر خود مرا در تیــر دوم صاحب موقعیت کند و گل هم زدم!»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran