Iran Varzeshi

چمنیان: موازنه قوا در فوتبال آسیا تغییر کرده

-

ســرمربی تیم نوجوانان درباره تســاوی با هند توضیح داد: «در بازی دوم انگیزه زیادی برای جبران نتیجه داشــتیم و عملکرد بهتری هم داشــتیم. شایســته پیروزی در این بازی بودیم اما اینبار عالوه بر اینکه بعضــی از ضربات آخر را خوب نزدیم بدشانسی هم در نتیجه تاثیر داشــت. یک پنالتی را از دست دادیم، توپ را به تیرک دروازه زدیم، میتوانستیم برنده مسابقه باشــیم اما دروازهبان حریــف بهتریــن عملکرد را داشــت و بهعنــوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. البته هندیها در ده دقیقه پایانی به دنبال اتالف وقت و حفظ نتیجه بودند. طبیعتا این بازی تاخیری هم در روند کار تاثیر داشت و حاال باید بگویم کار ما سختتر شده است.»

چمنیــان درباره شــانس صعود تیمش بــه مرحله بعدی رقابتهــا گفت: «هنــوز این شانس را داریم که بهعنوان تیم دوم صعود کنیم. باید امیدوار به نتیجه مناسب در بازی اندونزی و هند باشــیم تــا خودمان با شکســت ویتنام صعود کنیم. همه تالشمان را میکنیم از نظر روانی تیم را در وضعیت خوبی قرار بدهیم و انگیزههای الزم را در بچهها ایجاد کنیم. همچنین احتماال تغییراتــی در ترکیب تیم خواهیم داشت تا با بهترین ترکیب به مصاف ویتنام برویم و صعود کنیم.»

ســرمربی تیم نوجوانان با اشاره به تغییر معادالت فوتبال آســیا خصوصا در سطوح پایه گفت: «بایــد در انتظار ظهور قدرتهای تازه در فوتبال آسیا باشیم. من بعد از قرعه کشی این مسابقات گفته بودم که بر خالف تصورات به هیچ وجه در گروه آسانی قرار نداریم. کشورهایی مثل اندونزی و هند پیشرفت و سرمایه گذاری چشمگیری در سطح پایه داشتهاند و میبینیم که ویتنام در رده زیر 21 سال به قهرمانی آسیا میرسد. در مورد این مســابقات هم باید بگویم هیچ تیم ضعیفی در اینجا وجود ندارد. همه تیمها به واقع مدعی و قدرتمند هستند. موازنه قوا تغییر کرده و فاصلهها نزدیک شده است.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran